
FATURA GÜVENCE SİGORTASI KORU SİGORTA'DAN / KONYA SİGORTA
216 465 73 53 nolu çağrı merkezimizi bilgi alabilirsiniz.
Hasar dosyasının açılabilmesi için;
Aşağıda belirtilen evrakların 19 Mayıs Mah. İnönü Cad. Tüzün Plaza no:96/4-5-6 Kozyatağı Kadıköy / İstanbul Hasar Grup Müdürlüğü adresine gönderilmesi gerekmektedir.
Hasar durumunda sizden istenecek belgeler:
- Poliçe numarasını içeren Islak imzalı talep dilekçesi
- Sigortalıya ait kimlik fotokopisi
- Skor Veri Başvuru formu imzalı
- Sigortalı kişisel bilgiler beyan formu imzalı
- Taksitli Satış Sözleşmesi imzalı
- Sigorta, temlik, lehtar tayini ve ödeme talimatı imzalı
- Fatura
- Şirketin İmza sirküleri
- Şirketin İban bilgisi
- Şirketin vergi levhası
- Şirketin tescil belgesi
İstihbarat Sürecinin Avantajları Nelerdir?
• Normal şartlar altında riskli ürünlerde işletmelerin müşteriyi araştırma süresi ortalama 3 gündür.
• 3 dakikada sonuçlanan araştırma sonrasında müşteri kaybı yaşanmaz.
• Ürün müşteriye 3 dakika içinde teslim edilir.
• Bu süreçte elimizdeki verilere göre 2016 ilk çeyreğinde tüm açık hesap satışlarını sorgulayan firmaların, satış ciroları en az 15% oranında artış gösterdiği gözlenmiştir.
Mağazalardan Fatura Güvence Sigortası İçin İstenen Başvuru Evrakları Nelerdir?
• Vergi levhası
• İmza Sirküleri
• Firma sahibi ve varsa ortakların kimlik fotokopileri
• Faaliyet belgesi
• Ticaret sicil gazetesi
Ek bilgiler
• Şubelerin isim/adres/telefon numaraları.
• Yetkili isim/telefon numarası.
Her bir şube için Taxit® sistemini kullanacak kullanıcı isim/cep telefonu/mail adresi bilgileri
KORU SİGORTA ACENTESİ KONYA SİGORTA ARACILIK HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ