PLAZA PAKET SİGORTASI - KONYA SİGORTA




ANADOLU SİGORTA ACENTESİ KONYA SİGORTA ARACILIK HİZMETLERİ
PLAZA PAKET SİGORTASI - KONYA SİGORTA

Plaza Paket Sigortası

Oto plazaları, oto galerileri ve otomobil firmalarının servis istasyonları ve çalışanlar en ekonomik çözümle ve geniş asistan hizmetiyle Anadolu Sigorta tarafından güvence altına alınır.

Plaza Paket Sigortası Teminatlar Anadolu Plaza Paket Sigortasının tek poliçeyle otomatik olarak sunduğu güvenceler;  Yangın, yıldırım, infilak  Yer kayması  Yer kayması ek teminatı-civar kazılar sonucu oluşan hasarlar  Deprem  Enkaz kaldırma masrafları  Fırtına  Duman  Kar ağırlığı  Sel, su baskını  Dahili su  Sprinkler sızıntısı sonucu oluşan dahili su hasarları  İzolasyon yetersizliği sonucu oluşan dahili su hasarları  Kara/hava/deniz taşıtları çarpması  İş durması  Alternatif işyeri değişikliği masrafları  Kira kaybı  Grev, lokavt, kargaşalık, halk hareketleri, kötü niyetli hareketler, terör  Hırsızlık  Bina sabit tesisat hırsızlık  Nakit para ve kıymetli evrak hırsızlıığı  Taşınan para hırsızlığı  Emniyeti suiistimal  Geçici adres-nakil  Yangın mali sorumluluğu  Cam ve reklam panosu kırılması  Makine kırılması  Elektronik cihaz  Çalışanlara ait özel eşyalar  İşveren sorumluluk  Üçüncü şahıs sorumluluk  Asansör, yürüyen merdiven sorumluluk  Fiziki zararlar  Emanete bırakılan araçlar  Hatalı tamir, bakım, montaj  Liftten düşme  Oto yıkama  Bedeni zararlar  Eksik sigorta klozu  Enflasyon koruması  Test sürüşleri  Yol kasko  Artan mali sorumluluk  Ferdi kaza  Hukuksal koruma  Anadolu Acil Sağlık Hizmetleri  Anadolu Hizmet İşyeri yardım Anadolu Plaza Paket Sigorta Poliçesi ile uygun fiyat ve geniş teminatlarla otomatik olarak sunulan bazı özel avantajlar şunlardır: Sprinkler Sızıntısı Sonucu Oluşan Su Hasarları (Sadece Anadolu Sigorta'da limitsiz!) Sprinkler tesisatından kaynaklanan hasarlar, Yangın Sigortası Genel Şartları – Dahili Su klozu kapsamında teminata dahildir. İzolasyon Yetersizliği Sonucu Oluşan Su Hasarları (Sadece Anadolu Sigorta'da 500.000 TL limit ile) İzolasyon yetersizliği ve/veya kaybı nedeniyle yağmur ve kar sularının binanın dış cephe veya terasından (yer süzgeci bulunan) veya pencere, kapı ve pervazlarından (açıklarından) sızması ve/veya girmesi neticesi ile yakın sebebi derz kaynaklı olan hasarlar teminat kapsamına dahil edilmiştir. Eksik Sigorta Klozu Kısmi hasarlarda poliçede belirtilen sigorta bedeli ile sigorta değeri arasındaki fark % 10 veya daha az ise eksik sigorta uygulanmamaktadır. Çalışanlara Ait Özel Eşyalar Çalışanlarınıza ait özel eşyalar poliçede belirtilen limitler kapsamında teminata dahil edilmiştir. Fiziki Zararlar Teminatı Araçlar hariç olmak üzere, sigortalı kıymetlerde devrilme, çarpma, kırılma, düşme sonucu oluşacak hasarlar teminat altına alınmıştır. Emanete Bırakılan Araçlara İlişkin Özel Şart Üçüncü kişilere ait olup sigortalı işyerine bırakılmış bulunan araçlara ilişkin tazminat talepleri teminata dahil edilmiştir. Hatalı Tamir, Bakım, Montaj Teminatı Sigortalının tamir, bakım, montajı hatalı olarak yapması nedeniyle aracın müşteriye teslim edilmesinden sonra, araçta oluşabilecek hasarlar ya da belirtilen hatalı işlemler nedeniyle aracın üçüncü kişilere vereceği zararlardan kaynaklanan sorumluluklar poliçede belirtilen limitle teminata dahil edilmiştir. Liftten Düşme Teminatı Sigortalı işyerinde üzerinde çalışılan müşteri araçlarının liftten düşmeleri sonucu oluşan zararlardan dolayı sigortalıya yöneltilecek tazminat talepleri teminat kapsamındadır. Oto Yıkama Teminatı Sigortalı işyerinde gerçekleştirilen oto yıkama faaliyetleri nedeniyle üçüncü kişilere verilebilecek zararlardan ötürü sigortalıya yöneltilecek tazminat talepleri teminat kapsamına eklenmiştir. Yol Kasko Teminatı Sigortalının kendisine tahsis edilen geçici plaka ile üretici firma ve ana bayiden satın aldığı sıfır model araçların teşhir mağazalarına ve/veya şubelerine yetkili kıldığı ehliyetli kişiler tarafından sevki sırasında, aracın yanması, çalınması, çarpma, çarpılma ve devrilme sonucu oluşabilecek zararlar teminata dahil edilmiştir. Test Sürüşleri Teminatı Sigortalının onarım/bakım amacıyla müşterilerden teslim aldığı ve muhafazasından sorumlu olduğu araçların, sigortalının yetkili kıldığı ehliyetli kişiler tarafından, riziko adresinden itibaren 25 km içerisinde yapılacak test sürüşlerinde hırsızlık hasarları hariç olmak üzere çarpma, çarpılma, devrilme veya yanma sonucu oluşabilecek zararlar teminata dahil edilmiştir. Artan Mali Sorumluluk Teminat verilen aracın kullanılmasından doğan ve aracın işletenine ait olan hukuki sorumluluğu (Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortası hadlerinin üzerinde kalan kısmını) temin eder.


PLAZA PAKET SİGORTASI BİLGİLENDİRME FORMU
En az iki nüsha olarak düzenlenen bu form, sigorta sözleşmesine taraf olmak isteyen kişilere, yapılacak sözleşmeye ilişkin hususlarda genel bilgi vermek amacıyla, 28.10.2007 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan Sigorta Sözleşmelerinde Bilgilendirmeye İlişkin Yönetmeliğe istinaden hazırlanmıştır.
A. SİGORTACIYA İLİŞKİN BİLGİLER 1. Sözleşmeye aracılık eden sigorta acentesinin; Ticaret Ünvanı : Adresi : Tel & Faks no. : 2. Teminatı veren sigortacının; Ticaret Ünvanı : Anadolu Anonim Türk Sigorta Şirketi Adresi : Rüzgârlıbahçe Mah. Kavak Sok. No:31 34805 Kavacık/İSTANBUL Tel & Faks no. : 0850 7 24 0850, faks: 0850 744 0 745 MERSİS no : 2136-7142-9673-9572
B. UYARILAR 1. Sigorta hakkında daha ayrıntılı bilgi almak için, talep halinde sigortacı tarafından verilecek Yangın Sigortası Genel Şartları, Üçüncü Şahıslara Karşı Mali Mesuliyet Sigortası Genel Şartları, İşveren Sorumluluk Sigortası Genel Şartları, Hırsızlık Sigortası Genel Şartları, Elektronik Cihaz Sigortaları Genel Şartları, Makine Kırılması Sigortası Genel Şartları, Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartları, Cam Kırılmasına Karşı Sigorta Genel Şartları, Hukuksal Koruma Sigortası Genel Şartları, Kara Taşıtları Kasko Sigortası Genel Şartları, Motorlu Kara Taşıtları İhtiyarı Mali Sorumluluk Sigortası Genel Şartları’nı, klozları ve poliçede yazılı hususları dikkatlice okuyunuz. 2. Sigorta priminin tamamının veya taksitle yapılan ödemelerde primin ilk taksitinin, poliçenin teslim edildiği an ödenmesi gerekir. Primin ödenmemesi durumunda, aksi kararlaştırılmadıkça, sigortacının sorumluluğu başlamaz 3. İleride doğabilecek birtakım ihtilafları önlemek için, prim ödemelerinizde (peşin veya taksitle) ödeme belgesi almayı unutmayınız. 4. Sözleşmenin kanuni sebeplerle feshedilmesi hâlinde, sigortacının sorumluluğunun devam ettiği süreye tekabül eden prim gün sayısı üzerinden hesap edilerek fazlası sigorta ettirene iade edilir veya bu tarihe kadar ödenmeyen eksik prim, geçen gün sayısı hesap edilerek sigortacıya ödenir.. 5. Sözleşmenin kurulması sırasında, sigorta süresince ve rizikonun gerçekleşmesi durumunda sigortacıya eksik veya yanlış bilgi vermekten kaçınınız. Poliçeniz düzenlendiğinde üzerinde yazılı olan indirimleri kontrol ediniz. Poliçenizin eksik veya yanlış bilgi ile düzenlenmesi halinde tazminat ödeme süresi uzayabilir, tazminatı eksik alma veya alamama hâlleri ortaya çıkabilir. 6. Sigorta sözleşmesinde yapılacak değişiklikler, poliçe eki ile gösterilir.
C. GENEL BİLGİLER 1. Bu sigortayla aşağıdaki teminatlar tarafların anlaşmasına bağlı olarak sağlanabilecektir: Yangın, yıldırım, infilak, dahili su, izolasyon yetersizliği sonucu oluşan dahili su, fırtına, kara taşıtları çarpması, hava taşıtları çarpması, duman, iş durması, alternatif işyeri değişikliği masrafları, kira kaybı, enkaz kaldırma masrafları, hırsızlık, hukuksal koruma, acil sağlık hizmetleri, Anadolu Hizmet – İşyeri yardım, fiziki zararlar 2. Tarafların, sigorta genel şartlarına ek olarak, kanuna, ahlaka aykırı bulunmamak ve sigortalı aleyhine olmamak üzere özel şart kararlaştırabilme hakkı vardır. 3. Poliçe ile verilen teminatlar dışında, aşağıda yazılı olan riziko /zarar veya kıymetler, ilave primle ek sözleşme ile teminat kapsamına dahil edilebilir. Deprem ve yanardağ püskürmesi, yer kayması, civar kazılar nedeniyle gerçekleşecek yer kayması, grev, lokavt, kargaşalık, halk hareketleri, kötü niyetli hareketler ve terör, kiracının malike karşı sorumluluğu, malikin kiracıya karşı sorumluluğu, malik veya kiracının komşuluk sorumluluğu, sel-su baskını, kar ağırlığı, deniz taşıtları çarpması, nakit para ve kıymetli PLAZA PAKET SİGORTASI BİLGİLENDİRME FORMU 2 evrak hırsızlığı, taşınan para hırsızlığı, emniyeti suiistimal, cam ve reklam panosu kırılması, makine kırılması, elektronik cihaz, çalışanlara ait özel eşyalar, işveren sorumluluk, üçüncü kişilere karşı sorumluluk (asansör ve yürüyen merdiven sorumluluk, emanete bırakılan araçlar, hatalı tamir, bakım, montaj, liftten düşme, oto yıkama, bedeni zararlar dahil), ferdi kaza, yol kasko, test sürüşleri, artan mali sorumluluk, yönetici sorumluluk(1). (1) Belirtilen teminatlar, sigortacının risk kabul esasları çerçevesinde belirlemiş olduğu faaliyet konuları için verilebilmektedir. 4. Teminat dışı haller için Yangın Sigortası Genel Şartları, Üçüncü Şahıslara Karşı Mali Mesuliyet Sigortası Genel Şartları, İşveren Sorumluluk Sigortası Genel Şartları, Hırsızlık Sigortası Genel Şartları, Elektronik Cihaz Sigortaları Genel Şartları, Makine Kırılması Sigortası Genel Şartları, Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartları, Cam Kırılmasına Karşı Sigorta Genel Şartları, Hukuksal Koruma Sigortası Genel Şartları, Kara Taşıtları Kasko Sigortası Genel Şartları, Motorlu Kara Taşıtları İhtiyarı Mali Sorumluluk Sigortası Genel Şartları’na varsa ilgili klozlara ve poliçe özel şartlarına bakınız. 5. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bağlı mevzuat hükümleri gereği; sigortayı ticari veya mesleki amaçlarla yaptırmış olmayan (tüketici niteliğini taşıyan) Sigorta Ettiren, sözleşme kurulduktan sonra herhangi bir gerekçe göstermeden ve cezai şart ödemeden finansal hizmetlere ilişkin mesafeli sözleşmelerde 14 gün, taksitli satış sözleşmelerinde 7 gün içerisinde cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkı bildiriminin, www.anadolusigorta.com.tr adresindeki beyan formu doldurularak veya açık bir beyan ile bilgi@anadolusigorta.com.tr adresine iletilmesi gerekmektedir. Geçerlilik süresi bir aydan az mesafeli sigorta sözleşmelerinde ve sigorta ettirenin onayı ile sigorta teminatının başladığı taksitli sigorta sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. Taksitli sigorta sözleşmelerinde, ilk taksiti ödeyen sigorta ettirenin sigorta teminatının başlamasına onay vermiş olduğu kabul edilir. Mesafeli sigorta sözleşmelerinde tahsil edilen prim tutarı, cayma bildiriminin ulaşması sonrasında iade edilecektir. Zorunlu sigortalarda özel mevzuat hükümleri uygulanır.
D. RİZİKONUN GERÇEKLEŞMESİ 1. Tazminat başvusu için gereken bilgi ve belgelere ilişkin listeyi, poliçenin hazırlanmasını müteakip sigortacınızdan isteyiniz. 2. Rizikonun gerçekleşmesi durumunda beş işgünü içinde 0850 7 24 0850 numaralı telefondan başvuruda bulununuz. 3. Bildirim esnasında, sigortacı tarafından verilen talimatlar çerçevesinde hareket ediniz. 4. Rizikonun gerçekleşmesi hâlinde, tazminat ödeme borcu sigortacıya aittir.
E. TAZMİNAT 1. Sözleşmenin kurulması sırasında sigorta bedelinin sigorta değerine eşit olmasına dikkat ediniz. Sigorta bedeli, poliçede yazılı olan ve rizikonun gerçekleşmesi hâlinde sigortacının ödemeyi taahhüt ettiği teminatın azami tutarıdır. Sigorta değeri ise, sigorta edilen kıymetin gerçek değeridir. 2. Sigorta değeri, rizikonun gerçekleştiği andaki rayiç değer esas alınarak belirlenir. 3. Sigorta bedelinin, gerçek (rayiç) değerden yüksek olması hâlinde, aşkın sigorta söz konusudur. Bu durumda fazladan prim ödemenize karşın, poliçede yazılı sigorta bedeli üzerinden prim ödemiş olsanız dahi sigortacının azami sorumluluğu gerçek (rayiç) değer ile sınırlıdır. Ancak, sigortacıdan, sigorta değerini aşan miktara isabet eden primin iadesi talep edilebilir. 4. Sözleşmenin kurulması sırasında, sigorta bedelinin, rayiç (gerçek) değerden düşük olduğunun tespit edilmesi hâlinde eksik sigorta söz konusu olur. Bu durumda sigortacı, oransal olarak daha az tazminat öder. 5. Rizikonun gerçekleşmesi durumunda, sigortacı eksper tayin edebileceği gibi sigortalının da eksper tayin edebilme hakkı vardır. Eksper ücreti, eksperi tayin eden tarafça ödenir Sigorta hasar eksperlerinin isim ve adres bilgileri Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin internet sitesinden (http://www.tobb.org.tr) temin edilebilir. 6. Rizikonun gerçekleşmesi halinde, sigortalı; - sigortacının onayını almadan hasara uğrayan şey veya hasar yerinde değişiklik/tamirat yapmamalıdır. - en geç 5 iş günü içinde hasara sebep olan kaza veya olayın yerini, zamanını, meydana geliş şeklini ve yol açtığı genel sonuçları sigortacıya bildirmekle yükümlüdür. Sigortalının bu yükümlülüklerine aykırı hareket etmesi halinde, kanun ve genel şartlar uyarınca sigortacının ödeme yükümlülüğü tamamen veya kısmen ortadan kalkmış olur. 3 PLAZA PAKET SİGORTASI BİLGİLENDİRME FORMU
F. TAZMİNAT ÖDEMESİ 1. Aktedilecek sözleşmede uygulanacak muafiyet ve uygulama koşulları poliçede belirtilecektir. 2. Tam hasar durumunda tazminat; • Poliçede yazılı bedel üzerinden ödenecektir. (takseli sigorta/mutabakatlı değer yapılmışsa) • Rizikonun gerçekleşme anındaki rayiç değer esas alınarak ödenecektir. 3. Sigortacı; Tahkim sistemine üyedir.
G. KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ, AKTARILMASI VE İLGİLİ KİŞİNİN HAKLARI Sigortacı, veri sorumlusu sıfatıyla kişisel verilerin işlenmesi ve aktarımı süreçlerinde, verilerin hukuka aykırı olarak kullanılmasını önlemek, muhafazasını sağlamak ve mevzuat uyarınca uygun güvenlik düzeyini sağlamak için gerekli tüm tedbirleri almaktadır. Kişisel veriler, sigortacılıkta risk değerlendirmesi yapılması, sigorta sözleşmesinden kaynaklanan hakların kullanılması ve yükümlülüklerin yerine getirilmesi, sigorta işlemleri ile sigorta işlemleri kapsamındaki planlama ve istatistik çalışmalarının yapılması ve kişiye özel fırsatların geliştirilebilmesi için işlenmekte, Sigortacılık Kanunu ve diğer mevzuat hükümleri çerçevesinde yetkili acenteler, reasürörler, eksperler, asistans şirketleri, aktüerler, destek hizmet sağlayıcıları ve Kamu kurum ve kuruluşları ve sair ilgili kişi ve veya kurumlara aktarılabilmektedir. Kişilerin ırkı, etnik kökeni, siyasi düşüncesi, felsefi inancı, dini, mezhebi veya diğer inançları, kılık ve kıyafeti, dernek, vakıf ya da sendika üyeliği, sağlığı, cinsel hayatı, ceza mahkumiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili verileri ile biyometrik ve genetik verileri özel nitelikli kişisel veridir. Özel nitelikli kişisel verilerden sağlık ve cinsel hayata ilişkin olanlar ancak onay verilmesi durumunda işlenebilmektedir. Sigorta kapsamına girecek veya giren kişiler, ilgili belgeleri imzalamakla risk değerlendirmesi yapılabilmesi ve tazminat başvurularının sonuçlandırılabilmesi amacıyla sağlık bilgilerinin, sigortalılık kayıtlarının ve diğer bilgilerin Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi’nden (SBGM), Sosyal Güvenlik Kurumu’ndan, Sağlık Bakanlığı’ndan, sağlık kurum ve kuruluşlarından ve sigorta şirketlerinden edinilmesine ve şirket nezdindeki bahse konu bilgi ve kayıtların SBGM, sigorta şirketleri ve ilgili mevzuatta yetkilendirilen merciler ile paylaşılmasına rıza göstermiş sayılır. Kişisel veriler işlenme amacı dışında kullanılmamakta ve rıza yahut ilgili mevzuatta öngörülen bir diğer sebep olmaksızın 3. kişilere aktarılmamakta ve/veya ifşa edilmemektedir. Sigortacılık Kanunu ve diğer mevzuat hükümleri çerçevesinde ilgili kişi ve veya kurumlar, Kamu kurum ve kuruluşları ve yargı mercileri ile paylaşılması zorunlu olan bilgiler son cümleden muaftır. Kişisel bilgi sahibinin, kişisel verilerin işlenmesi ile ilgili vermiş olduğu her türlü onaydan tamamen veya kısmen feragat etme hakkı bulunmaktadır. Bunun dışında ayrıca, kişisel verilerin işlenip işlenmediğini; işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, hangi kişisel verilerin işlendiğini; işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını; yurtiçinde veya yurt dışında bilgilerin üçüncü kişilere aktarılıp aktarılmadığını ve aktarıldı ise bu üçüncü kişileri ya da kişi kategorilerini öğrenmek; kişisel verilerin eksik veya yanlış olması halinde bunların düzeltilmesini; değişmesi halinde güncellenmesini; işlemeyi gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerin silinmesi ya da yok edilmesini; düzeltme/silme/ yok etme işlemlerinin, kişisel verilerin aktarıldığı 3. kişilere bildirilmesini talep etmek; işlenen kişisel verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhe bir sonucun ortaya çıkması durumunda buna itiraz etmek ve kişisel verilerin mevzuata aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğranılması halinde zararın giderilmesini talep etme hakkı, Sigortacı’nın mevzuattan ve işbu Form’dan doğan hakları saklı kalmak üzere, bulunmaktadır. Sigortacı’nın makul olmayacak düzeyde yinelenen, orantısız düzeyde teknik çaba gerektiren, başkalarının gizliliğini tehlikeye atan veya başka şekilde aşırı derecede zor olan istekleri reddetme hakkı saklıdır. PLAZA PAKET SİGORTASI BİLGİLENDİRME FORMU 4
H. ŞİKAYET VE BİLGİ TALEPLERİ 1. Sigortaya ilişkin her türlü bilgi talepleri ve şikayetler için aşağıda yazılı adres ve telefonlara başvuruda bulunulabilir. Sigortacı, başvurunun kendisine ulaşmasından itibaren 15 işgünü içinde talepleri cevaplandırmak zorundadır. Adres : Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Müdürlüğü, Rüzgârlıbahçe Mah. Kavak Sok. No:31 34805 Kavacık/İSTANBUL Tel No : 0850 7 24 0850; Faks No: 0850 744 0 136 Web/Mobil/E-posta : http://www.anadolusigorta.com.tr "Talep ve Şikayetleriniz" formundan, "Sigortam Cepte" mobil uygulamasından veya bilgi@anadolusigorta.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz. Sigorta Ettirenin, Adı Soyadı ve imzası Sigortacı veya acentenin kaşesi ve yetkilinin imzası Tarih : ____/____/________ Tarih : ____/____/________ Bu bilgilendirme formundaki bilgiler, formun her iki tarafça imzalandığı gün itibarıyla geçerlidir. Sigorta ettiren tarafından imzalanan form, poliçeyi düzenleyen sigortacı/acenteye teslim edilmelidir.
konya anadolu sigorta plaza paket sigortası konya sigorta anadolu sigorta konya

Çözüm Ortaklarımız

Sektörde 25. Yılımızı Sizlerle Birlikte Kutlamaktan Gurur Duyuyoruz

HIZLI TEKLİF AL
X

ANINDA TEKLİF AL

Size özel teklif hazırlayabilmemiz için hizmetinizi berlirleyip formu eksiksiz doldurunuz...

  • ?