SÜPER KONUT AVANTAJLARI Groupama Sigorta











GROUPAMA KONUT POLİÇESİ PETEK TEMİZLEME HİZMETİ Bu hizmet kapsamında poliçede adresi belirtilen sigortalı, bir poliçe dönemi süresince (yılda 1 kez), riziko adresinde bulunan 1 adet kombiye bağlı en fazla 7 adet peteğin temizlenmesi hizmetinden faydalanabilir. Petek temizleme hizmeti içeriği nedir? Bu HİZMET, poliçe dönemi içerisinde yılda bir kez ücretsiz, sadece anlaşmalı network üzerinden randevu alınması koşulu ile geçerlidir. Petek temizliği işlemi, peteklerde bulunan kirli suyun boşaltılması, ilaçlı suyla peteklerin temizlenmesi ve peteklere tekrar su doldurulması işlemlerini kapsamaktadır. Belirtilen şartlara uyan kombiye bağlı peteklere, riziko adresinde iç temizleme yapılır. Ücretsiz hizmet şartlarına uymayan durumlarda indirimli fiyatlar uygulanır. Bu hizmetten nasıl yararlanabilirsiniz? 0 850 250 50 50 numaralı Groupama Müşteri Hizmetleri’ni arayıp, 1-0-3-3’ü tuşlayarak ya da http://www.groupama.com.tr/kombiklima/ linkine tıklayarak randevu alabilirsiniz. PETEK TEMİZLEME ÖZEL ŞARTLARI a) Petek temizliği hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve riziko adresinde bulunan 1 adet kombiye bağlı 7 adet petek için geçerlidir. b) Petek temizliği hizmeti konut tipi yoğuşmalı - yoğuşmasız kombi cihazlarına bağlı petekler için geçerlidir. Bunlar haricindeki bacalı, kazanlı kombiler; merkezi sistem ısıtmalar, burada adı geçmeyen ancak yoğuşmalı-yoğuşmasız olan tüm cihazlar haricinde kalan cihazlar ile yerel dağıtıcı firma ve otoritelerin belirlediği standartlar haricinde kalan cihazlara bağlı peteklere temizlik işlemi uygulanmaz. c) Petek temizliği işlemi, peteklerde bulunan kirli suyun boşaltılması, ilaçlı suyla peteklerin temizlenmesi ve peteklere tekrar su doldurulması işlemlerini kapsamaktadır. d) Petek temizliği işlemi tek bir petek üzerinden tüm sistemin temizlenmesi veya her bir peteğin ayrı ayrı işlem görmesi şeklinde yapılabilir. İşlem türü servise göre değişkenlik gösterebilir. e) Temizlik işlemi başlangıcında suyun boşaltılması gerektiğinden su tahliyesinin yapıldığı alanlarda (purjör vanası, tahliye vanası çevresi, klozet çevresi vb.) su damlamasına bağlı kir oluşabilir. Tahliye alanlarına sıçrayan, damlayan ve herhangi bir yolla yayılan sudan kaynaklı memnuniyetsizliklerden sigorta ya da asistans şirketi sorumlu tutulamaz. f) Petek temizliği hizmetinin 2 yılda bir kere yapılması önerilmektedir. g) Temizlik yapılacak petek vanalarının 6 yaş ve üzeri olması durumunda conta sıkışması ve işlem sonrası gevşeme gibi durumlar ortaya çıkabildiğinden bu tür durumlarda işlem öncesi sigortalıya konu hakkında olası sorunlar konusunda bilgi verilir ve sigortalının onayı olması halinde işleme devam edilir. h) Tesisatla veya kombiyle ilgili petek temizliğine engel herhangi bir durum olması halinde sigortalıya bilgi verilir ve işlem durdurulur. i) Petek temizliği işlemi ve kombi bakımı işlemleri birbirinden farklı ve bağımsız hizmetlerdir. j) Petek temizliği işlemi 45 -90 dakika arası sürmektedir. k) 10 yaş ve üzeri cihazlara bağlı peteklerde temizlik hizmeti sağlanmayacaktır. l) Döküm peteklerde, yaşa bağlı arıza olasılığı olduğundan bu tip peteklere temizlik hizmeti önerilmemektedir. Sigortalının bu bilgiye rağmen temizlik hizmetinden yararlanmak istemesi durumunda, olası sorunlardan sigorta ya da asistans şirketi veya servis sorumlu tutulamaz. m) Standard Partners, cihazın herhangi bir özelliğinden veya arızasından kaynaklı olarak, hizmet vermeme hakkına sahiptir n) Randevu talebi sırasında, en son petek temizliği hizmetinin ne zaman yapıldığı, cihazın markası, garanti durumu, kullanım süresi, cihazda mevcut bir arızanın olup olmadığı çağrı merkezi yetkilileri tarafından sorulacak olup, sigortalının hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek olası memnuniyetsizlikten sigorta ya da asistans şirketi sorumlu tutulamaz. o) Sigortalının kendisinin Groupama Sigorta Konut Bakım çagrı merkezinin onayı olmadan yararlandığı hizmetler için yaptığı ödemeleri Groupama Sigorta A.Ş.’ye rücu etme hakkı yoktu

GROUPAMA KONUT POLİÇESİ KOLTUK YIKAMA HİZMETİ Bu hizmet kapsamında poliçede adresi belirtilen sigortalı, bir poliçe dönemi süresince (yılda 1 kez), riziko adresinde bulunan 1 adet standart iki kişilik koltuğun yıkanması hizmetinden faydalanabilir. Koltuk yıkama hizmeti içeriği nedir? Bu HİZMET, poliçe dönemi içerisinde yılda bir kez ücretsiz, sadece anlaşmalı network üzerinden randevu alınması koşulu ile geçerlidir. Koltuk yıkama işlemi, riziko adresinde, belirlenen boyut ve kumaşlardaki koltuklara uygulanır. Ücretsiz hizmet şartlarına uymayan durumlarda indirimli fiyatlar uygulanır. Bu hizmetten nasıl yararlanabilirsiniz? 0 850 250 50 50 numaralı Groupama Müsteri Hizmetleri’ni arayıp, 1-0-3-3’ü tuşlayarak ya da http://www.groupama.com.tr/kombiklima/ linkine tıklayarak randevu alabilirsiniz. KOLTUK YIKAMA ÖZEL ŞARTLARI a) Koltuk yıkama hizmeti ücretsiz olarak yılda 1 kez ve riziko adresinde bulunan 1 adet standart 2 (iki) kişilik koltuk için geçerlidir. b) Standart ebat oturma genişliği maksimum 120 cm olan çift minderli koltuktur. Standart üzeri boyutlarda olan iki minderli koltuklar 2 (iki) kişilik koltuk olarak sayılmaz; indirimli hizmet kapsamında değerlendirilir. c) Ücretsiz yıkama hizmetine varsa koltuk alt ve sırt minderi harici aksesuar niteliğinde olan yastık ve kırlentlerin yıkanması dahil değildir. d) Yıkama yapılacak koltuk kumaşının cinsi yıkanabilir olmalıdır. Suni deri, deri, süet, nubuk, kadife, su tutmayan kumaş vb. farklı kimyasal gerektiren kumaşla döşeli koltuklar ücretsiz yıkama hizmetine dahil değildir. Belirtilen cins döşenmiş koltuk sahibi sigortalılar talep etmeleri halinde indirimli olarak hizmetten faydalanacaklardır. e) Riziko adresinde belirtilen özellikler haricinde koltuk olması ve sigortalının bu koltuklar için yıkama talep etmesi halinde bu hizmet indirimli sağlanacaktır. f) Yıkama sırasında ek bir işlem ihtiyacı duyulması halinde, sigortalının onayına istinaden firma yetkilisi indirimli fiyatlar üzerinden hizmeti sağlayacaktır. g) Koltuklar üzerinde bulunan lekelerin yıkama işlemi sonrası tamamen çıkacağına dair garanti verilmez. Lekelere daha önceden müdahale edilmiş; lekelere ve/veya koltuğun kumaşlı/sız yüzeylerine leke çıkarıcı, çamaşır suyu vb. kimyasal maddeler ile müdahale edilmiş olduğu durumlarda yıkama sonrası bu bölgelerden tam netice alınamaması halinde bu durumdan yıkama firması sorumlu tutulamaz. h) Yıkama işlemi sonrasında kurutma işlemi için sigortalının, firmanın belirteceği yöntemlere uyması gerekmektedir. Belirtilen yöntemlere uyulmaması nedeniyle oluşabilecek memnuniyetsizliklerden firma, sigorta veya asistans şirketi sorumlu tutulamaz. i) Randevu talebi sırasında koltuğun iskelet tipi, döşeme kumaş türü, boyutları, leke durumu çağrı merkezi yetkilileri tarafından sorulacak olup, sigortalının hatalı ya da eksik bilgi vermesinden kaynaklı oluşabilecek olası memnuniyetsizlik ve zararlardan sigorta veya asistans şirketi sorumlu tutulamaz.

BİLGİSAYAR ASİSTANS HİZMETİ BÖLÜM I - TANIMLAR Bilgisayar Asistans: Bilgisayar Asistans, sigortalımızın kişisel bilgisayarında ve dizüstü bilgisayarlarında meydana gelebilecek arıza ve aksaklıkları gidermek ve sorularını yanıtlamak için telefonda danışma veya uzaktan bağlantı ile destek sağlayan bir yardım hizmetidir.( Kapsam Bölüm II’de belirtilmektedir.) Asistans Talebi: Sigortalı, herhangi bir şahsi girişimde bulunmadan önce Groupama Yardım Platformunu 0 850 250 50 50 numaradan arayarak; adını ve soyadını, konut poliçesi numarasını, hizmet almak için alınması gereken bilgiyi verir ve kaspsam II’de tanımı yapılan konular ile ilgili talebini iletir. Groupama Yardım Platformu; bu bilgilerden faydalanarak gerekli hizmetin alınmasını organize eder. Sigortalı: 01.01.2014’den itibaren Groupama Sigorta A.Ş. tarafından tanzim edilmiş ve içerisinde bilgisayar asistans teminatı olan Konut Sigortası poliçesi sahibi olan ve Türkiye’de ikamet eden kişidir. Groupama Yardım Platformu: Groupama Sigorta adına Bilgisayar Asistans hizmetini sunan firmadır. Bilgisayar Asistans hizmeti Europ Assistance tarafından sunulmaktadır. IT Uzmanı: Europ Assistance çalışanı olan veya bilgisayar asistans ile ilgili hizmet anlaşması bulunan, verilen hizmet çerçesinde sigortalıya uzaktan bağlantı ve/veya telefon ile yardımcı olarak bilgisayardaki işlemleri yapacak kişidir. Uzaktan Bağlantı: Bu hizmetin verilebilmesi için IT Uzmanı tarafından, internet ortamında, sigortalının bilgisayarına birtakım programların indirilmesi suretiyle bağlanılması ve bilgisayarının kontrol edilmesi işlemidir. Mesai saatleri: Hafta içi; Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma saat 09:00 -18:00 arasıdır. BÖLÜM II - Bilgisayar Asistans Hizmetleri Groupama Yardım Platformunun sigortalıdan ön bilgi alması, ön bilgiler doğrultusunda, gerekmesi halinde sigortalının IT Uzmanı’na yönlendirilmesi, telefon yoluyla veya gerektiğinde sigortalının sözlü veya elektronik ortamda onayını almak koşulu ile uzaktan bağlantı metoduyla IT Uzmanı aracılığı ile kişisel bilgisayar ve notebook danışmanlığı yapılması, sigortalı tarafından satın alınacağı bilgisi verilen bilgisayar ve notebook için amaca uygun konfigürasyon belirlenmesi ve tavsiyelerde bulunulması, çevre birimleri (yazıcı, fare vb.) ile ilgili genel bilgilendirme ve yönlendirme yapılarak teknik destek sağlanması, yazılım/donanım uygunluk analizinde bulunulması, yetkili ve anlaşmalı teknik servislerle ilgili yönlendirme ve bilgilendirme yapılması, kişisel bilgisayar kullanımında karşılaşılan genel ve basit sorunların çözümlenmesi, sorun ya da bilgilendirme yapılacak konu hakkında sigortalıdan ön bilgi toplanması, ön bilgi doğrultusunda telefon yolu ile teknik detek sağlanması, telefon yoluyla desteğin yetersiz kalması durumunda yapılması gerekenler konusunda bilgilendirmede bulunulması şeklinde sunulan asistans hizmetidir. Verilen hizmetler Türkiye sınırları dahilinde geçerlidir. 1.Bilgisayar Asistans Hizmet Seviyeleri Bu başlık altında toplanan hizmetler; Seviye 1 ve Seviye 2 Bilgisayar Asistans hizmetlerinden oluşmaktadır. Seviye 1 Bilgisayar Asistans Hizmeti ve Seviye 2 dahilindeki Uzaktan Bağlantı hizmetleri, yukarıda “Tanımlar” başlığı altında belirlenmiş mesai saatleri içinde verilmekte olup; çağrı kabulü 7 gün/ 24 saat yapılmaktadır. Ancak IT Uzmanlarının müsaitlik durumuna göre mesai saatleri dışında da gerekli görülen zamanlarda bu hizmet sağlanabilir. Eğer mesai saatleri dışında gelen bir çağrı sırasında Uzaktan Bağlantı ile hizmet verebilecek hazır durumda IT Uzmanı yoksa, Uzaktan Bağlantı ile destek hizmeti ilerleyen ilk iş gününde randevu ve organizasyon ile yapılır. 1 1.1. Seviye 1- Bilgisayar Asistans Hizmetleri Bilgisayar Asistans sigortalının “Bölüm II – Hizmetler” başlığı altında belirlenen konularda teknik desteğe ihtiyaç duyabileceği durumlarda, telefonda bir Groupama Yardım Platformu çalışanı ya da IT Uzmanı tarafından bilgilendirilmesi ve/veya yönlendirilmesidir. Sigortalı, telefonda çözüm aradığı problemini ayrıntıları ile birlikte açıklayarak Groupama Yardım Platformu çalışanının veya IT Uzmanının kendisine anlatacağı adımları doğru şekilde ve eksiksiz olarak uygulamakla yükümlüdür. Sigortalının bu yükümlülüğü, kendisine, hizmetin ifasından önce telefonda şifahi olarak bildirilecektir. Groupama Yardım Platformu çalışanı ya da anlaşmalı IT uzmanı, sorunun/problemin telefonla destek yoluyla çözülemeyeceğine kanaat getirirse sorunun/problemin çözümü için yapılması gerekenler konusunda sigortalıya gerekli öneri ve bilgiler aktarılır. Eğer sigortalının bulunduğu bölgede Groupama Yardım ile anlaşmalı teknik servis mevcut ise sadece organizasyon işlemi Groupama Yardım Platformu sorumluluğunda olmak üzere gerekli organizasyon yapılır. Bu durumda gereken organizasyon ile birlikte servis tarafında doğacak tüm tamir ve servis ücretleri sigortalıya ait olacaktır. Groupama Yardım Platformu bu durumda sadece organizasyonu sağlamakla yükümlü olduğunu, servis tarafından doğacak tüm masraflar/ücretler ile ilgili olarak sigortalının yükümlü olacağını sigortalıya şifahi olarak bildirecektir. Sigortalının aynı hattan Bilgisayar Asistans Anlaşmalı Kuruluşları (Anlaşmalı Teknik Servisler) hakkında bilgi alması ya da “Bölüm II – Hizmetler” başlığı altında yazılı kapsam dahilinde IT Uzmanına danışması mümkündür. 1.2. Seviye 2 - Bilgisayar Asistans Hizmetleri “Uzak bağlantı” metoduyla sigortalının bilgisayarına, internet üzerinden vereceği kendi onayı alınmak suretiyle IT Uzmanı’nın erişim sağlamasını ve bu erişim sayesinde bilgisayarı uzaktan kontrol ederek, sorunu gidermesine olanak sağlayan hizmettir. Bu hizmetten faydalanabilmek için; Varolan sorunun ya da problemin niteliğine göre, telefonda destek verilmesi ya da teknik desteğin Uzaktan Bağlantı ile devam ettirilmesi kararını Groupama Yardım Platformu çalışanı ya da IT Uzmanı verecek ve bu kararı sigortalıya şifahi olarak bildirecektir. Telefon görüşmesi esnasında IT Uzmanı eğer sorunun çözümü için Uzaktan Bağlantı gerektiğine karar verirse, bunu sigortalıya şifahen iletir ve sigortalı, ilk önce sözlü olarak onay verir; daha sonra da eğer mümkün ise IT Uzmanı’nın, kendisini, telefonda yönlendireceği internet sayfasında yer alan yazılı sözleşmenin altında bulunan “Onaylıyorum” linkine tıklayarak gerekli onayı internet ortamında verir. Sigortalı tarafından şifahi olarak ve/veya internet ortamında onay verilmediği müddetçe Groupama Yardım Platformu tarafından, Uzaktan Bağlantı gerçekleştirilmeyecektir. Uzaktan Bağlantı için gereken yazılımlar, IT Uzmanı’nın telefonda sigortalıyı yönlendireceği internet sayfasından indirilebilir durumda olacaktır. Eğer Uzaktan Bağlantı için kullanılan yazılımlar; ilgili bilgisayarda ve mevcut durumda kurulamaz veya çalıştırılamaz ise IT Uzmanı duruma uygun Uzaktan Bağlantı metodunu ve yazılımını sigortalıya bildirecek ve eğer gerekirse bu yazılımı indirebilmesi ve kurabilmesi için telefonda destek vermeye devam edecektir. Uzaktan Bağlantı metodu ile sigortalının kişisel bilgisayarına bağlanılabilmesi için bilgisayarın o anda temel fonksiyonlarının çalışır durumda olması ( CPU,HDD, RAM,PSU, Güç Kaynağı ve İşletim Sistemi ) ve ayrıca dışarıdan ulaşılabilir ve Uzaktan Bağlantı için gerekli teknik şartlara sahip (direkt bağlantıya açık, firewall ile engellenmemiş, internet erişimi için proxy sunucusu kullanmayan ve bilgisayar üzerinde ve/veya bilgisayarın bağlı olduğu modem üzerinde Uzaktan Bağlantıyı engelleyebilecek herhangi bir kural ve/veya ayar bulunmayan, bu tip bir erişim için gerekli olan minimum 1Mbit/saniye veri gönderme (upload) kapasitesine paylaşımsız olarak sahip) bir internet bağlantısına ihtiyacı vardır. Bu şartlar yerine getirilemiyorsa Uzaktan Bağlantı ile hizmet verilemez. Bu durum, Groupama Yardım Platformu tarafından, sigortalıya şifahi olarak bildirilecektir. Uzaktan Bağlantı metodu ile sigortalıya online olarak hizmet verilebilmesi için gerekli diğer şartlar “BÖLÜM III - ÖZEL ŞARTLAR” başlığı altında verilmiştir. Bu şartların yerine getirilememesi durumunda sigortalıya verilemeyen hizmetten ötürü Groupama Yardım Platformu sorumlu tutulmayacaktır. 2 BÖLÜM III - ÖZEL ŞARTLAR Bilgisayar Asistans kapsamında yer alan hizmetler; içerikleri ve uygulanabilirliği gözönüne alınarak Tanımlar” başlığı altında düzenlenen mesai saatleri içinde verilecek olup, çağrı kabulü 7 gün/ 24 saat şeklinde alınacaktır.. Bilgisayar Asistans kapsamında tanımlanan hizmetler sadece kişisel amaçlı kullanılan ev bilgisayarları, notebooklar (dizüstü bilgisayarlar), ve diğer kişisel bilgisayarları kapsamaktadır. Ticari amaçlı kullanılan, bir işyeri bünyesine / ağına bağlı olan, üzerinde ticari kullanıma özel yazılımlar yüklenmiş bilgisayarlar hizmet kapsamı dışındadır. Bilgisayar Asistans Hizmeti verilecek kişisel bilgisayarların hard diskindeki muhasebe, personel takip, stok takip, hasta kayıt vb. özel amaçla yazılmış programlar kapsam dışındadır. Bilgisayar Asistans Hizmetleri, kişisel bilgisayarlarda ve taşınabilir kişisel bilgisayarlarda mevcut olan yazılımlar kapsamında verilir. (Windows XP, Windows Vista, Windows 7 işletim sistemleri, Microsoft Word, Excel, Powerpoint, Internet Explorer, Internet araçları vb.) Uzaktan Bağlantı ile gerçekleştirilecek teknik destek hizmetinde, kullanıcının telefon kayıtlarına işlenen sözlü onayı ve ayrıca IT Uzmanının sigortalıyı yönlendirdiği internet adresindeki yazılı sözleşmeyi kabul ettiğini onaylayan butona tıklaması ile Uzaktan Bağlantı için gerekli yazılımlar sigortalı tarafından indirilir ve IT Uzmanı’nın gerekli yönlendirmeleri ile sigortalının bilgisayarına kurulur. Uzaktan Bağlantı gerçekleştiği andan itibaren sigortalı, Uzmanı’nın yaptığı tüm ekran hareketlerini, yazdığı komutları, fare imleçlerinin durumunu yerel ekranından eşzamanlı olarak izleyebilecektir. Bu sayede,sigortalı o an bilgisayarında yapılmakta olan tüm işlemlerin kendi gözü önünde ve kontrolü dahilinde yapıldığını kabul etmiş sayılır. Bilgisayar Asistans Hizmetlerinde, kişisel kullanımı olan bilgisayarlar kapsam dahilinde olduğundan dolayı, Groupama Yardım Platformu hiçbir şekilde bilgisayar diskinde ve/veya hafızasında bulunan bilgilerde meydana gelebilecek kayıplardan sorumlu tutulamaz. Sigortalı; hizmet almadan önce, hizmet alacağı bilgisayarındaki tüm önemli belgelerini ve dosyalarını başka bir kaynağa yedeklemekle yükümlüdür. Sigortalıya yedekleme yapıp yapmadığı şifahi olarak sorulacak, yedekleme yaptığı bilgisi alındıktan sonra IT Uzmanı tarafından hizmetin ifasına başlanacaktır. Sigortalı, yaşadığı sorun sebebiyle bilgisayarındaki verilerini yedekleyemeyeceğini IT Uzmanı’na telefonda sözlü olarak beyan etmesi halinde, IT Uzmanı tarafından bilgisayarında gerçekleştirilecek işlemler sonucunda olası bilgi ve veri kayıplarından Groupama Yardım Platformunu sorumlu tutmayacağını peşinen kabul etmiş olacaktır. Uzaktan Bağlantı gerektiren durumlarda, sigortalının; bilgisayarına erişim yapılabilmesi için internete erişebilen bir ağ bağlantısında olması gerekmektedir. Halka açık olarak, paylaşımlı yada paylaşımsız, kablolu yada kablosuz internet bağlantı hizmeti sunan; otel, kafe, internet cafe, alışveriş merkezi, havaalanı, bar, restoran, dinlenme tesisi,toplu taşıma araçları ve benzeri işletmeler ve/veya yukarıdaki tanıma uyan bir ağ üzerinden internet erişimi sağlayan bilgisayarlar, “ 1.2. Seviye 2- Bilgisayar Asistans Hizmetleri” başlığı altında belirtilen teknik şartlara uygun olup olmadığı tespit edilemeyeceğinden dolayı Uzaktan Bağlantı ile hizmet verilmesine uygun değildir. Bu durumda, Uzaktan Bağlantı metodu ile hizmet verilemez veya eksik verilir ise, sigortalı bu kapsamda belirtilen teknik şartları yerine getirmemiş sayılır. Internet erişimi yapılamayacak durumda bir bilgisayar için Uzaktan Bağlantı ve destek mümkün olmadığı için ancak sigortalıya -eğer var ise- bölgedeki yetkili ya da anlaşmalı serviste gerekli tamirin yapılabilmesi için organizasyon sağlanır ya da durum ile ilgili gerekli bilgi ve yapılması gereken hususlar aktarılır. Bu tip organizasyonlarda Groupama Yardım Platfomu sadece, organizasyonu sağlamakla yükümlü olup, servis tarafında doğacak tüm masraflar / ücretler sigortalıya aittir.

GROUPAMA KONUT POLİÇESİ KONUT ONARIM/EVDE KÜÇÜK İŞLER HİZMETLERİ Evde Küçük İşler Paket İçeriği Nedir? Bu hizmet paketi kapsamında aşağıda belirtilen 20 adet hizmet çeşidinden, poliçe süresi boyunca 5 adet kullanılabilir. Kullanılan her bir hizmet çeşidi için, yılda 3 defa kullanım hakkı bulunmaktadır. Konut içinde birden fazla işlem yapılması gerektiğinde (birden fazla avize veya birden fazla mobilya montajı gibi) her bir işlem için Sigortalının yıllık limitinden düşecektir. Yılda 3 kez limitini aşan işlemler için, Sigortalı’dan ücretin alınması koşulu ile hizmet verilebilecektir. 1. Süs aksesuar, ayna, tablo, sabunluk, havluluk, askılık vb montaj/demontaj 2. Evye değişimi 3. Musluk ve armatürlerin değişimi/Sökümü 4. Korniş takılması/sökülmesi (10 metreye kadar) 5. Giderlerin açılması (banyo&mutfak) 6. Elektrik, telefon, bilgisayar hatları gibi işler (10 metreye kadar) 7. Alçıpan/kartonpiyer tamiri ve yenilenmesi kırık parçanın değişimi/diğer işlemler (renk rutüşü vb) (1 saate kadar işçilik) 8. Musluk, sifon, armatur, klozet değişimi/montajı 9. Duşakabin montaj 10. Islak zemin derzlerin doldurulması 11. Kapılara/pencerelere sineklik takılması 12. Dolapların sabitlenmesi (1 metrekareye kadar) 13. Duvar Rutüş ve boyacılık, duvar kağıdı kaplama (15 metrekareye kadar) 14. İlaçlama (sadece banyo veya sadece mutfak) 15. Beyaz eşya montaj/demontaj 16. Aksesuar montaj (Şifonyer, karyola, komodin, TV duvar ünitesi/sehpası, kitaplık, çalışma ve bilgisayar masası, konsol, yemek masası gibi) (2 metreye kadar) 17. Kapı kilit değişimi 18. Avize montaj 19. Elektrik tesisatının gözden geçirilmesi ve güvenlik kontrollerinin yapılması 20. Elektrik tesisat ayarlamaları ve priz/anahtar Bu hizmetlerinden nasıl yararlanabilirsiniz? 0 850 250 50 50 numaralı Groupama Müşteri Hizmetleri’ni arayıp, 1-0-3-1 ’ü tuşlayarak “Groupama Konut Yardım Hattı” üzerinden hizmet alabilirsiniz. Konut Onarım / Evde Küçük İşler Hizmetleri Kapsamı Dışında Kalan Haller a) Sigortalı tarafından kasıtlı olarak meydana getirilen hasarlar. b) Mücbir sebepler (doğal felaketler), dolaylı veya dolaysız savaş, iç savaş, silahlı çatışma, ayaklanma, isyan, kargaşa, grev, toplum veya devlet nizamının güvenliğini etkileyecek her türlü ihtimalden dolayı meydana gelen hasarlar. c) Deprem, volkanik patlama, sel veya her türlü çevresel kaza. d) Yardım merkezinin ön onayı veya kabulu olmaksızın Sigortalı tarafından yapılan harcamalar. e) Dış etkenlerden dolayı meydana gelebilecek hasar durumu. (Cam kırılması hariç) f ) Hukuki kurallara ve prensiplere uygun olmayan hizmet taleplerinin reddedilme hakkı saklıdır. g) Mahalli mercilerin izin vermediği müdahaleler. 2 h) Olağandışı iklim koşullarından dolayı hizmet aksamaları. i ) Yardım merkezi verdiği hizmetler ölçüsünde sorumludur. Hizmetlerin haricinde, Konutta meydana gelen her türlü zarar ya da kayıp ya da masraflardan sorumlu değildir. j ) Sigortalı adına yapılan tüm masraflar ve ödenen bedeller, Sigortalı’nın önceden onayı alınması koşulu ile kendisinden tahsil edilir. k) Direkt ya da dolaylı olarak iyonizan radyasyondan doğan veya onun neden olduğu ya da katkıda bulunduğu olaylar veya aydınlatma amaçlı kullanılan nükleer yakıt veya radyoaktif toksik patlama ile radyoaktiviteye maruz kalındığı durumlar veya herhangi bir patlayıcı nükleer yapı ya da nükleer unsurdan doğan diğer tehlikeler. l ) Sigortalının kendisinin Groupama Yardım Merkezinin onayı olmadan yararlandığı hizmetler için yaptığı ödemeleri Groupama Sigorta A.Ş.’ye rücu etme hakkı yoktur.

GROUPAMA KONUT POLİÇESİ KLİMA VE KOMBİ BAKIMI HİZMETİ Bu hizmet kapsamında poliçede adresi belirtilen sigortalı konutta bulanan Klima (Mobil-Duvar TipiSalon Tipi Klima) ve Kombiler (Konut tipi Yoğuşmalı-Yoğuşmasız) için, ücretsiz olarak poliçe süresi boyunca 1 kez Kombi ve 1 kez Klima olmak üzere aşağıda belirtilen Bakım Hizmetleri sunulmaktadır. Klima ve Kombi Bakım Hizmet İçeriği Nedir? Bu hizmetler, poliçe dönemi içerisinde yılda bir kez ücretsiz, sadece anlaşmalı network üzerinden randevu alınması koşulu ile geçerlidir. Klima Bakım Hizmeti: • Kapak sökülerek cihazda biriken tozun temizlenmesi • Arıza tespiti • Elektrik kaçağı kontrolü • Gaz basıncı ölçümü • İç ünite filtreleri temizliği • İç ve dış ünite plastik kasa temizliği Kombi Bakım Hizmeti: • Kapak sökülerek cihazda biriken tozun temizlenmesi • Fan kontrolü • Eşanjör kontrolü • Gaz basıncı ölçümü • Elektrik kaçağı kontrolü Bu hizmetlerinden nasıl yararlanabilirsiniz? 0 850 250 50 50 numaralı Groupama Müşteri Hizmetleri’ni arayıp, 1-0-3-3 ’ü tuşlayarak “Groupama Konut Kombi Klima Bakım Paketi Hattı” üzerinden anlaşmalı ağımızdan randevu alarak, belirtilen hizmetlerden yılda 1 kez ücretsiz olarak faydalanabilirsiniz. KLİMA VE KOMBİ BAKIMI HİZMETİ ÖZEL ŞARTLARI a) Konutta birden fazla klima veya birden fazla kombi olması durumunda, diğer cihaz için de bakım hizmetinin talep edilmesi halinde, diğer cihaz için hizmet indirimli sağlanacaktır. b) Klima ve Kombi bakım hizmetleri cihazın kapak ünitesi açılarak yapılmaktadır. Bu sebeple garanti kapsamındaki cihazlarda, bu durum cihazın üretici firma garantisi kapsam dışında kalacağı için bakım hizmeti önerilmez. Sigortalının bu bilgiye rağmen hizmetten yararlanmak istemesi durumunda, yazılı muvafakatname verilmesi halinde hizmet verilir. c) Bakım esnasında yukarıda belirtilenler haricinde ek bir işlem ihtiyacı duyulması halinde, Sigortalının onayına istinaden, servis yetkilisi indirimli fiyatlar üzerinden hizmeti sağlayacaktır. d) Çalışmayan, kırık, demonte cihazlara bakım hizmeti verilmez. e) Yukarıda belirtilen bakım işlemi sırasında servis yetkilisinin arıza tespiti söz konusu olursa bakım hizmetine devam edilmez. Sigortalının onaylaması durumunda, servis yetkilisi indirimli fiyatlar üzerinden arızanın tamirini gerçekleştirdikten sonra bakım hizmetine devam edilir. Sigortalının arızayı farklı bir serviste yaptırmak istemesi durumunda, servis yetkilisi bakım hizmeti yapmadan konuttan ayrılır. Sigortalının bakım hizmetinden farklı bir tarihte ve arıza giderildikten sonra faydalanma hakkı saklıdır. 2 f ) Sigortalının kendisinin Groupama Sigorta Konut Bakım çağrı merkezinin onayı olmadan yararlandığı hizmetler için yaptığı ödemeleri Groupama Sigorta A.Ş.’ye rücu etme hakkı yoktur.

GROUPAMA SİGORTA KONUT SİGORTA POLİÇESİ ASİSTANS HİZMET VE ŞARTLARI Teminatlar Özet & Limitleri Tesisat işleri 350 TL / Yılda 3 defa Elektrik işleri 350 TL / Yılda 3 defa Anahtar işleri 350 TL / Yılda 3 defa Konutta kalan kişinin kurtarılması 450 TL Cam işleri 500 TL / Yılda 3 defa Doktor veya ambulans gönderilmesi 300 TL / Yılda 3 defa Uzman hemşire veya refakatçi gönderilmesi 400 TL / Yılda 3 defa Otel hizmeti 4 yıldızlı otel / Maksimum 3 gün Güvenlik şirketi Maksimum 2 gün Evde meydana gelen bir hasar sebebiyle ortaya çıkan seyahat masraflarının karşılanması Sınırsız Birinci derece aile mensubunun ölümü sonrası meydana gelen seyahat masraflarının karşılanması Sınırsız Sigortalı faturalarının ödenmesi Poliçede yazılı şartlarla / Azami 3 ay Solunum terapisti gönderilmesi Poliçede yazılı şartlarla / 400 TL / Yılda 3 defa Yeni doğum yapmış sigortalının ve bebeğinin bakımı Poliçede yazılı şartlarla / Bağlantı Hastanede yatma durumunda yardım Poliçede yazılı şartlarla / Olay başına 250 TL Tıbbi danışma hizmeti Bağlantı İkame öğretmen Poliçede yazılı şartlarla / Bağlantı Vefat halinde cenaze nakli Poliçede yazılı şartlarla Acil mesajların iletilmesi Sınırsız Profesyonel ev hizmetleri organizasyonu Bağlantı Bilgi ve organizasyon servisi Bağlantı A - TANIMLAR Sigortalı Kişi: Konut sigorta poliçesinin adına düzenlendiği, konutta sürekli ikamet eden ve asistans firmaya bildirilen kişidir. (1 kişi) Birinci Derece Aile Üyesi: 1. Sigortalı kişinin kendisiyle birlikte sürekli ikamet eden eşi (veya birlikte yaşadığı kişi), çocukları ve kardeşleridir. 2. Sigortalı kişinin ve eşinin anne / babasıdır (ebeveyni). Şirket: Asistans firma Daimi İkametgah: Lehdarın daimi ikamet ülkesinde bulunan evi veya İkametgâhı anlamındadır. Bedeni Yaralanma: Yalnızca ve direkt olarak şiddet, kaza, harici veya görülebilir etkilerle oluşan ve sigortalı konutta gerçekleşerek, sigortalının veya birinci derece aile üyesinin yardım talebine sebep olan, kişinin hayatını tehlikeye sokacak kadar ciddi bedeni yaralanmalar. Ciddi Hastalık: Konut poliçesinin düzenlenmesinden ya da yenilenmesinden sonra, geçerlilik tarihi içerisinde ortaya çıkan veya yakalanılan, kişinin hayatını tehlikeye sokacak kadar ciddi seyreden, ani ve beklenmedik hastalıklar. 1 09.10.2015 B - KAPSAM Sigortalı, sigorta primini ödediğinde veya ödemeyi kabul ettiğinde, şirket, sigorta süresince oluşacak olaylar karşısında bu poliçe kapsamında acil ev yardım hizmetlerini konutu korumak maksadıyla sağlayacaktır. Şirket, aşağıda tanımlanan açıklamalar, şartlar, istisnalar ve ekonomik limitler çerçevesinde acil hizmetleri yerine getirmeye çalışacaktır. Şirket, poliçenin yürürlükte olduğu 1 yıl süresince; tesisat işleri için her olayda en fazla 350 TL limit ile yılda 3 olaya kadar, elektrik işleri için her olayda en fazla 350 TL limit ile yılda 3 olaya kadar, anahtar işleri için her olayda en fazla 350 TL limit ile yılda 3 olaya kadar, cam işleri için her olayda en fazla 500 TL toplam limit ile çağırma (işçi ulaşım masrafı), malzeme ve işçilik masraflarını karşılayacaktır. 1. 1. Tesisat İŞLEYİŞ: 1.1.1. Müşteriye ait konut içindeki sıhhi tesisat direkt konuta ait su vanasından başlayıp musluklara (musluk, pisuvar muslukları, her türlü armatür vb. tesisat kapsamı dışındadır) kadarki kısmı kapsar. Konutun iç sıhhi, sabit su tesisatı, kalorifer tesisatı, kanalizasyon ve pis su tesisatında sızıntı veya kırılma olması durumunda şirket bu tür tesisatın şartlarının böyle bir tamiratı mümkün kıldığı zaman daha ileri zarara karşı konutu korumak için gerekli acil tamiri yerine getirecek bir tesisatçıyı gönderecektir. 1.1.2. Şirket poliçenin yürürlükte olduğu 1 yıl içinde azami üç olay olmak kaydıyla her bir olay için 350 TL sınırına kadar, çağırma (işçi ulaşım masrafı), malzeme ve işçilik masraflarını karşılayacaktır. Masrafların azami sınırları aşması durumunda doğacak fark, sigortalı tarafından karşılanacaktır. Her zaman tesisatçı tahmini tamir masrafını ilk önce müşteriye direkt ve şirkete telefonla bildirecektir. Sigortalı tahmini masrafı kabul eder etmez, gerekli dökümanı imzalayacak toplam masrafın, 350 TL’na kadar olan kısmını şirket karşılayacak, 350 TL’nı aşan kısmını sigortalı direk teknik servis elemanına ödeyecektir. Sigortalının tahmini tamir masrafını kabul etmemesi durumunda, onarım mümkün olduğu hallerde, tamirat 350 TL sınırına kadar yapılacaktır. 1.1.3. İstisnalar A) Konut içinde sıhhi tesisat, sabit su tesisatı, kalorifer tesisatı, kanalizasyon ve pis su tesisatı dışında her türlü parçanın tamiri B) Konutun içerisinde her türlü kaçak, sızıntı ve ıslanmadan dolayı meydana gelen hasarın tamiri, tesisat (tesisat veya diğer donanımların hasarı veya kırılmasından kaynaklanmış olsa bile) C) Su borularına bağlı her türlü eletrikli ev eşyası, klima, ısıtıcılar, su ısıtıcıları, sıhhi malzemenin değişimi veya tamiri D) Sigortalının veya üçüncü şahısların tarafların mülkiyetlerinde hasara neden olan, konuta ait sabit tesisat / donanımdaki hasar… Binaya veya üçüncü taraflara ait tesisat sigortalının bölgesinde olsa bile konut’a ait olarak kabul edilmeyecektir. E) Kanalizasyon veya pis su tesisatlarının tıkanması 2 ACİLİYET TERİMİ Sigortalının veya üçüncü şahısların tarafların mülkiyetlerinde hasara neden olan, konuta ait sabit tesisat / donanımdaki hasar… Binaya veya üçüncü taraflara ait tesisat sigortalının bölgesinde olsa bile konuta ait olarak kabul edilmeyecektir. 1. 2. Elektrik İŞLEYİŞ: 1.2.1. Müşteriye ait konut içindeki elektrik tesisat, direkt konuta ait elektrik sigortasından başlayıp elektrik anahtarına (elektrik anahtarı, priz… vb. hariç) kadarki kısmı kapsar. Konutta meydana gelen kısa devre konutun dışındaki, konuta ait sayaç veya kofre sigorta ve tesisatını etkilemesi durumunda teminat altına alınır. Müşteriye ait konutun içerisinde, konutun içinden kaynaklanan elektrik tesisatının bozulması veya hasar görüp çalışamaz duruma gelmesi halinde, firmamız tesisatı çalışır hale getirmek için gerekli acil tamir önlemini yapacak elektriçiyi gönderecektir. 1.2.2. Şirket poliçenin yürürlükte olduğu 1 yıl içinde azami üç olay olmak kaydıyla her bir olay için 350 TL sınırına kadar acil tamir için gerekli çağırma (işçi ulaşım masrafı), malzeme ve işçilik masraflarını karşılayacaktır. Şirketin her bir olay için sorumlulukları bu poliçenin ‘1. Kapsam’ maddesinde belirtilmiştir. 1.2.3. İstisnalar A) Elektrik anahtarı, lamba, ampul, floresan, duy ve priz gibi elektrik tesisatından bağımsız tesisatlar B) Elektrikle çalışan ısıtıcı, ev elektrikli eşyaları veya her türlü cihazdaki hasarın tamiri C) Konutta veya binada topraklamanın olmamasından veya yetersiz olmasından kaynaklanan arıza ve hasarın tamiri D) Elektrik tesisatı çok eski ve tamir edilemeyecek durumda ise teminat dışıdır. ACİLİYET TERİMİ: Hasarın merkezi konutun içinde bulunduğu sürece, konuta ait elektrik tesisatının herhangi bir yerindeki elektrik kesintisi 1. 3. Anahtar İŞLEYİŞ: 1.3.1. Herhangi kazai bir sebep veya hırsızlık sonucu kilitlerdeki hasara, anahtarların çalınması veya kaybedilmesine bağlı olarak konuta girilememesi durumunda, şirket bu tür tesisatın şartlarının böyle bir tamiratı mümkün kıldığı zaman, konutu daha ileri hasar veya zarara karşı korumak maksadıyla gerekli acil tamir hizmetini yerine getirecek bir anahtarcı gönderecektir. 1.3.2. Şirket poliçenin yürürlükte olduğu 1 yıl içinde azami üç olay olmak kaydıyla her bir olay için 350 TL sınırına kadar acil tamir için gerekli çağırma (işçi ulaşım masrafı), malzeme ve işçilik masraflarını karşılayacaktır. Şirketin her bir olay için sorumlulukları bu poliçenin ‘1. Kapsam’ maddesinde belirtilmiştir. Ek anahtar yaptırılması, kilit değiştirilmesi sonucu oluşacak malzeme masrafları kapsam dışıdır. 1.3.3. Eğer yukarıda (1.3.1.)’de bahsedilen bazı olaylardan dolayı konuta girmek mümkün olmazsa şirket içerden dışarıya çıkması mümkün olmayan şahısların kurtarılması ile ilgili 450 TL sınırına kadar olan masrafları da karşılayacaktır. 09.10.2015 3 ACİLİYET TERİMİ: Başka hiçbir giriş yolunun olmaması durumu, acil servis veya anahtarcı müdahalesini gerektiren sigortalının konuta girişini engelleyen her türlü risk 1. 4. Cam İşleri İŞLEYİŞ: Sigortalının ikamet ettiği konutun dış yüzey ya da konut içindeki camlarının herhangi bir sebeple kırılması durumunda şirket bir camcıyı ikametgâh adresine yollama, standart malzeme ve işçilik masraflarını müdahale başına 500 TL olmak üzere yıl içinde azami 3 defaya mahsus olmak üzere karşılar. Poliçede cam kırılması teminatının olmaması halinde, vuku bulan cam kırılmasının işçilik ve materyal masraflarının teminat limitini aşacağının saptanması ve aşan kısım için sigortalı tarafından onay verilmesi halinde camcı hizmetine devam edecek ve aşan kısım gerekli olan bedel sigortalı tarafından direkt olarak ilgili iş koluna ödenecektir. Aşan kısım için sigortalı tarafından onay verilmemesi halinde şirket, teminat limitine kadar olan tamiratı yapacak, aşan kısım için bir işlem yapmayacaktır. Poliçede ‘Cam Kırılması’ teminatının bulunması halinde, hasarın tamamı sigorta teminat limiti dâhilinde ödenecektir ve yukarıdaki limiti aşan kısım Groupama Sigorta’ya fatura edilecektir. 1.4.1. İstisnalar A) İş yerinde bulunan beyaz eşya ve kahverengi eşyalara ait camlar veya bağlı aksesuarların parçası olan camlar B) Antika değer taşıyan ayna, cam ve cam türevi eşyalar C) Her türlü kristal parça ve eşya ACİLİYET TERİMİ: Hasarın her türlü üçüncü taraf saldırgan hareketleri veya çevre kazalarına karşı konutun korunmasını zaafa düşürdüğü hallerde, camların veya pencere sistemine ait her türlü dikey cam yüzeyin kırılması 1. 5. Doktor veya Ambulans Gönderilmesi Konutta ikamet eden sigortalının veya birlikte ikamet ettiği birinci derece aile üyesinin, bedeni yaralanma veya ciddi hastalığı durumunda şirket, nakilin aynı il sınırları içinde olmak kaydı ile müdahale başına 300 TL limit ile yılda 3 defa üstlenerek, sigortalının konutuna doktor ve kara ambulansı yollar. Şirket tarafından onaylanmayan ve acil durum niteliğinde olmayan talepler nedeni ile tahakkuk edilecek olan ücretleri sigortalı kendisi ödeyecektir. Şehirlerarası tıbbi nakil için de toplam limit, vaka başına 300 TL olup; limit üstü masraflar, sigortalıdan onayı sonrasında tahsil edilir. 1. 6. Uzman Hemşire veya Refakatçi Gönderilmesi Sigortalının ameliyat sonrasında veya bakıma ihtiyaç duyulan bir hastalığı esnasında konutta sigortalıya bakacak başka kimse yok ise ve sigortalının doktorunun ve şirket doktorunun onayı ile müdahale başına tazminat limiti olmaksızın toplam 400 TL üzerinden yılda azami 3 defa olmak üzere hemşire sağlanacaktır. 1. 7. Otel Hizmeti Konutta meydana gelen bir hasar durumunda konut oturulamaz hale gelir ise ve onarım 24 saati aşarsa, sigortalının talebi ve şirketin onayı ile sigortalı ve birinci derece aile üyeleri için 3 güne kadar 4 yıldızlı otelde konaklama masrafları (standart oda + kahvaltı) şirket 09.10.2015 4 tarafından karşılanacaktır. Ancak seçilecek olan otel, konuta en yakın anlaşmalı otel olacaktır. Otelde yapılan telefon, bar, restoran… vb. ekstra masraflar sigortalıya aittir. Bu hizmet, şirket hizmet birimleri sigortalının konutuna ilk acil müdahaleyi yaptıktan sonra ve / veya Groupama Sigorta Eksperi tarafından konutun ikamet etmeyi engelleyecek düzeyde olmasına istinaden tutulan rapor ve gerekir ise fotoğraflar sonucunda verilecektir. 1. 8. Güvenlik Şirketi Konutta meydana gelen su basması, yangın ve patlama sonucu hasar durumunda, sigortalının talebi ve şirketin onayı ile konutu koruma ve gözetim altına alma masrafları şirket tarafından karşılanacaktır. Konutun güvenliği sağlanıncaya kadar yılda bir kereye mahsus olmak üzere maksimum 2 gün hizmet verilir. Bu hizmet, şirket hizmet birimleri sigortalının konutuna ilk acil müdahaleyi yaptıktan sonra ve / veya Groupama Sigorta Eksperi tarafından konutun hırsızlığa açık olmasına istinaden tutulan rapor ve gerekir ise fotoğraflar sonucunda verilecektir. 1. 9. Evde Meydana Gelen Bir Hasar Sebebiyle Ortaya Çıkan Seyahat Masraflarının Karşılanması Sigortalı yurt içinde seyahatte iken, sigortalının evindeki hırsızlık, kapı ve pencerelerin zorlanması, yangın veya patlama nedeni ile oturulmaz hale gelmesi ya da fazla zararın ortaya çıkması riski sebebi ile sigortalının evinde bulunması gerektiği durumlarda; şirket, sigortalının daimi ikametgâha dönüşünü organize edecek, otobüs bileti veya 500 km’yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı uçak bileti sağlayacaktır. Bu menfaat, sadece, sigortalının asıl seyahat için kullanmış olduğu taşıma araçlarını acil dönüş için kullanamadığı hallerde mümkündür. 1. 10. Birinci Derece Aile Mensubunun Ölümü Sonrası Meydana Gelen Seyahat Masraflarının Karşılanması Sigortalı, birinci dereceden bir aile mensubunun daimi ikametgâhta ciddi hastalığı veya ölümü nedeni ile yurt içi seyahatini yarıda kesmek zorunda kaldığında; şirket, sigortalının daimi ikametgâha dönüşünü organize edecek, otobüs bileti veya 500 km’yi aşan mesafeler için ekonomi sınıfı uçak bileti sağlayacaktır. Bu menfaat, sadece, sigortalının asıl seyahat için kullanmış olduğu taşıma araçlarını acil dönüş için kullanamadığı hallerde mümkündür. 1. 11. Sigortalı Faturalarının Ödenmesi Sigortalı geçirdiği kaza sonucunda doktor onayı ile konutundan veya yatırılmış olduğu hastaneden ayrılamıyor ve yardım edecek yakını yok ise konutunun abone faturalarının bedelleri sigortalı tarafından ödenmesi koşulu ile tüm tedavi ve nekahat devresi süresince (azami 3 ay süre ile) şirket görevlileri tarafından sigortalı namına faturaların ödenmesi için gereken işlemleri yapacaktır. Bu hizmet İstanbul belediye sınırları dâhilinde geçerli olacaktır. 1. 12. Solunum Terapisti Gönderilmesi Sigortalının konutunda solunum hastası veya astım hastası birinci derece aile üyesi var ise doktor ve şirket tıbbi ekibi tarafından onaylanması kaydı ile şirket 400 TL bedeline kadar yılda azami 3 defa olmak üzere konuta bir solunum terapisti veya hemşire yollar. Bu hizmet, sadece İstanbul il sınırları içinde geçerlidir. 09.10.2015 5 1. 13. Yeni Doğum Yapmış Sigortalının ve Bebeğinin 1) Sağlık ve bakım hizmetleri 2) Bebek bakımı ve beslenmesi konusunda eğitim 3) Yenidoğan sarılığı olması durumunda fototerapi tedavisi verilmesi için şirket bedelleri sigortalı tarafından karşılanmak üzere uzman kişileri ve tıbbi ekipmanı sigortalının konutuna gönderir. Bu hizmet, sadece İstanbul il sınırları içinde geçerlidir. 1. 14. Hastanede Yatma Durumunda Yardım Bedeni yaralanma veya ciddi hastalık nedeni ile sigortalının (ebeveyn ise) hastanede yatması gerekirse ve yatış süresi 2 günü aşarsa aşağıdaki hizmetlerden birisi 250 TL limite kadar şirket tarafından karşılanacaktır. - Refakatçinin bir defaya mahsus hastaneye nakli - Çocukların (16 yaş altındaki) ve / veya yatalak birinci dereceden aile ferdinin akrabaların yanına refakatçi eşliğinde bir defaya mahsus nakli - Çocuk bakımı (16 yaşın altındaki) ve / veya yatalak birinci dereceden aile ferdinin bakımı için refakatçi gönderilmesi (Azami 48 saat ve sadece İstanbul, Ankara, İzmir’de) 1. 15. Tıbbi Danışma Sigortalının karşılaştığı sağlık problemi konusunda şirket tıbbi ekibi tarafından bilgi verilir. Doktor, uzman doktor, diş hekimi, hastane ve teşhis merkezleri adresleri ve telefon numaraları bildirilir. Karşılaşılan sağlık problemi konusunda alınması gereken önlemlerle ilgili tavsiyede bulunulur, ancak tanı konmaz, ilaç önerilmez. Bu teminatla ilgili tüm masraflar sigortalı tarafından karşılanacaktır. 1. 16. İkame Öğretmen Sigortalının öğrenci olan çocuğunun kaza sonucu hastanede en az 2 gün yatması gerekiyorsa, taburcu edildikten sonra hemen okula gitmesinin mümkün olmadığı hastanede tedavi eden doktor tarafından belgelenir ve derslerine evde devam etme ihtiyacı ortaya çıkarsa, şirket eve öğretmen gönderilmesi için gerekli organizasyonu yapar. Bu hizmet İstanbul belediye sınırları dâhilinde geçerli olacaktır. 1. 17. Nakit Avansı Sigortalı ve birinci derece aile üyelerinin bedeni yaralanma veya ciddi hastalık gibi tıbbi nedenlerden oluşan sağlık problemlerinin çözümü için sigortalı namına (imzalı çek karşılığı), 1.000 Amerikan Dolar’ına kadar olan acil masrafları ilgili kurum(lar)a sigortalı adına garanti eder veya avans olarak, en geç 1 ay içersinde geri ödenmesi koşulu ile öder. 1. 18. Vefat Halinde Cenaze Nakli Sigortalı konutta, sigortalının veya birlikte ikamet ettiği birinci derece aile üyesinin vefatı halinde şirket naaşın nakli ve defni için gerekli organizasyonu yaparak ve prosedür hakkında sigortalı yakınlarına bilgi verecektir. 1. 19. Acil Mesajların İletilmesi Sigortalının talebi üzerine şirket, yukarıdaki maddeler kapsamındaki konularla ilgili olarak acil veya gerekli mesajların iletilmesini sağlayacaktır. Yukarıdaki belirtilen 19. maddede acil durum kararını şirket verecektir ve limiti aşan meblağlar, sigortalı tarafından karşılanacaktır. Bedelleri sigortalı tarafından ödenen ve şirket tarafından organize edilen tüm tıbbi müdahalelerde, sorunların çözümünde şirket veya tayin edeceği uzmanlar yardımcı olur. 09.10.2015 6 1. 20. Hırsızlık Hasarlarında Otel ve Güvenlik Hizmeti Konutta meydana gelen bir hırsızlık hasarı durumunda sigortalı ve birinci derece aile üyeleri için 1 gün için en fazla 4 yıldızlı otelde konaklama masrafları (standart oda + kahvaltı) şirket tarafından karşılanacaktır. Ancak seçilecek olan otel, konuta en yakın anlaşmalı otel olacaktır. Otelde yapılan telefon, bar, restoran… vb. ekstra masraflar sigortalıya aittir. Yine sigortalının talebi halinde 24 saat için konutun bir güvenlik görevlisi tarafından korunması sağlanacaktır. Şirket, bu hizmet için resmi kurumlar tarafından tutulmuş hırsızlık zaptı (polis, jandarma… vb.) sigorta eksperinin ön raporu veya teyidi veya hırsızlık sonrasını gösteren resimleri sigortalıdan talep edebilecektir. C - GENEL İSTİSNALAR 1. maddede bahsedilen özel istisnaların yanında, bu sigorta dolaylı veya dolaysız olarak aşağıda belirtilen hususların sonucu meydana gelen bedensel ve maddi zararları kapsamaz. 1. Sigortalı tarafından kasıtlı olarak meydana getirilen hasarlar 2. Mücbir sebepler (doğal felaketler), dolaylı veya dolaysız savaş, iç savaş, silahlı çatışma, ayaklanma, isyan, kargaşa, grev, toplum veya devlet nizamının güvenliğini etkileyecek her türlü ihtimalden dolayı meydana gelen hasarlar 3. Deprem, volkanik patlama, sel veya her türlü çevresel kaza 4. Şirketin ön onayı veya kabulu olmaksızın sigortalı tarafından yapılan harcamalar 5. Dış etkenlerden dolayı meydana gelebilecek hasar durumu (Cam kırılması hariç) 6. Hukuki kurallara ve prensiplere uygun olmayan hizmet taleplerin reddedilme hakkı saklıdır. 7. Mahalli mercilerin izin vermediği müdahaleler 8. Olağan dışı iklim koşullarından dolayı hizmet aksamaları 9. Şirket, verdiği hizmetler ölçüsünde sorumludur. Hizmetlerin haricinde, konutta meydana gelen her türlü zarar ya da kayıp ya da masraflardan sorumlu değildir. 10. Sigortalı adına yapılan tüm masraflar ve ödenen bedeller, sigortalının önceden onayı alınması koşulu ile kendisinden tahsil edilir. 11. Kasıtlı olarak kendini yaralama ve sigortalının bir suç olayının parçası olması sonucu doğan olaylar 12. Sigortalının nefsi müdafaa haricinde, bir kavganın parçası olması sonucu meydana gelen olaylar 13. Direkt ya da dolaylı olarak iyonizan radyasyondan doğan veya onun neden olduğu ya da katkıda bulunduğu olaylar veya aydınlatma amaçlı kullanılan nükleer yakıt veya radyoaktif toksik patlama ile radyoaktiviteye maruz kalındığı durumlar veya herhangi bir patlayıcı nükleer yapı ya da nükleer unsurdan doğan diğer tehlikeler 14. Sigortalının bildiği, daha önce tedavi aldığı mevcut olan, tekrarlayan, kronik ya da devam etmekte olan herhangi bir hastalık ya da durum sonucu oluşan olaylar. Nekahat dönemi hastalığın tam bir parçası olarak düşünülür. 15. Tahmini doğum tarihinden 3 ay öncesine kadar hamileliğe ya da gönüllü çocuk düşürmeye bağlı olaylar 16. Akıl hastalığı ya da kişilik kaybı 09.10.2015 7 17. Tedaviye uyumlu olarak reçete edilmiş ve yeterliliği diplomalı bir tıp doktoru tarafından yönlendirilmiş maddeler dışındaki sarhoş edici içecek ya da maddelerin etkisi altında ya da kısmen veya tamamen etkilerine bağlı olarak özürlülük neticesinde meydan gelen olaylar. 18. İntihar veya benzeri girişim sonucu ölüm, yaralanma ya da hastalık sonucu meydana gelen olaylar D - HİZMETLERİN DÜZENLENMESİ Sağlanan acil hizmetler, şirket tarafından yönlendirilecek hizmet noktaları veya profesyonel şirketler tarafından yerine getirilecektir. Şirket, her türlü makul kontrolu dışındaki hallerin veya hizmet birimlerinin kendi kontrolleri dışındaki olağanüstü, öngörülemeyen durumlar veya çevresel kazalar sonucu tamamen meşgul olması veya en yakın yerde hazır bulunamamalarının sonucu olarak, kendi namına yaptırım uygulayamayacağı hiçbir doğrudan hizmeti sağlamayacaktır. Bununla beraber, bu durumlarda, şirket ilave sigorta kapsamından yararlanmak için şirketin ön onayını alan sigortalı tarafından yapılacak harcamaları tazmin etmeye zorunlu olacaktır. Böyle bir durumda şirket her bir olay için madde 1’de belirtilen azami tutara kadar olan harcamaları geri ödeyecektir. Tamamen, sağlanan hizmetler şirket tarafından bizzat görevlendirilen şirketler, hizmet birimleri veya profesyoneller tarafından yerine getirilmek zorundadır, aksi takdirde sigortalı oluşan masrafları ödeyecektir. Şirket hiçbir yardım operasyonunda polis, sivil savunma, itfaiye gibi resmi acil yardım kuruluşlarının yapması gereken kurtarma hizmetine müdahale etmeyecek ve kendisini onların yerine koymayacaktır. Resmi veya özel şirket tarafından bu hizmet verilse de şirket, hiçbir zaman ödemeyi üstlenmeyecektir. Türkiye’nin altyapısal eksiklikleri nedeni ile poliçe kapsamındaki hizmetlerin verilememesinden veya herhangi bir gecikme olmasından şirket sorumlu olmayacaktır. Şirket, olayın gerçekleştiği ildeki yerel imkânlar dâhilinde hizmetin verilmesinden sorumludur. E - PROFESYONEL EV HİZMETLERİ ORGANİZASYONU Şirket tarafından yönlendirilecek ve kontrol edilecek, şirketler ve profesyonellerin oluşturacağı bir hizmet ağı, müşterinin talepleri sonucu doğacak tamirat işlemlerini, bitirilene ve müşteri memnuniyeti sağlanana kadar yerine getirecektir. Acil hizmetlerin düzenlemesi ile ilgili olmayan her türlü durum için şirket sigortalının isteği üzerine, aşağıda belirtilen konularda hizmet ve tamiri verebilecek profesyonelleri veya hizmet birimlerini mesai saatleri içinde konuta gönderecek ve bilgi sağlayacaktır. Ev yardım organizasyon hizmetlerinde bağlantı asistans firma tarafından sağlanacak, alınacak hizmetlerle ilgili masraflar sigortalı tarafından ödenecektir. Tavsiye edilen servis biriminden hizmet alıp almamak sigortalının isteğine bağlıdır. Alınan hizmetlerle ilgili doğabilecek sorunlardan hizmeti doğrudan sağlayan servis birimi sorumlu olacaktır. Asistans firma, her türlü makul kontrolu dışındaki hallerin veya hizmet birimlerinin kendi kontrolleri dışındaki olağanüstü, öngörülemeyen durumlar veya çevresel kazalar sonucu tamamen meşgul olması veya en yakın yerde hazır bulunamamalarının sonucu olarak, kendi namına yaptırım uygulayamayacağı hiçbir doğrudan hizmeti sağlamayacaktır. Su / Sıhhi Tesisat / Kalorifer Tesisat İşleri (Doğalgaz tesisatı hariç) Su, sıhhi ve kalorifer tesisatının (doğalgaz tesisatı hariç) tamiri için hasar alanının kırımı, atımı ve tamirini kapsar. Fayans / Kalebodur 09.10.2015 8 Fayans, kalebodur, karo ve çini gibi ıslak zeminlerin kırımı, atımı ve kapatılma işlerini kapsar. Elektrik Elektrik, telefon, bilgisayar hatları gibi işleri kapsar. Çelik / Ahşap / Alümünyum / PVC Kapı - Pencere - Doğrama Tamir İşleri Hasar gören çelik, ahşap, alüminyum ve PVC kapı, pencere, kepenk, korkuluk vb. işlerin tamirini ve gerekiyorsa değişim işlerini kapsar. Boya Her türlü boya ve izolasyon işlerini kapsar. Cam Kırılan her türlü camın değiştirilmesi işlerini kapsar. Sıva / Duvar İşleri Sıva, beton, şap ve tuğla - biriket türü duvar tamir işlerini kapsar. Alçıpan / Kartonpiyer İşleri Alçıpan / kartonpiyer tamiri ve yenilenmesi işlerini kapsar. Yer Döşeme Ahşap İşleri (Parke, Halıfleks, Mineflo, Lambiri Ahşap Kaplama vb.) Her türlü parke, halıfleks, mineflo, muşamba gibi yer kaplama malzemelerinde ortaya çıkacak hasarın tamiri ve değişimini kapsar. Halı… vb. eşyalar kapsam dışıdır. Yer - duvar lambiri ahşap kaplama, pencere ve kapı gibi ahşap işlerinin tamiri ve yenilenmesini kapsar. Her türlü dolap, ahşap eşya vb. parçaların tamiri veya yeniden yapılması kapsam dışıdır. PVC / Demir / Alüminyum Doğrama İşleri Kapı, pencere, panjur, dükkân kepenkleri gibi kısımların tamiri ve yenilenmesini kapsar. Tavan Kaplama / Asma Tavan İşleri (Taşyünü… vb.) Tavan veya asma tavan kaplama malzemelerinde ortaya çıkacak tamir ve değiştirme işlerini kapsar. Çatı / Dere Tamir İşleri Her türlü çatıda ortaya çıkabilecek hasarların tamirini veya direne işini yapan dere ve oluk tamiri ve bakımını kapsar. F - BİLGİ ve ORGANİZASYON SERVİSİ Bilgi ve organizasyon servislerinde bağlantı asistans firma tarafından sağlanacak, alınacak hizmetlerle ilgili masraflar sigortalı tarafından ödenecektir. Tavsiye edilen servis biriminden hizmet alıp almamak sigortalının isteğine bağlıdır. Alınan hizmetlerle ilgili doğabilecek sorunlardan hizmeti doğrudan sağlayan servis birimi sorumlu olacaktır. 1) Turistik Bilgiler Şirket, sigortalının isteği doğrultusunda seyahatler, ülkeye giriş ile ilgili yasal zorunluluklar, gümrük işlemleri ve sağlık koşulları hakkında 09.10.2015 9 bilgi sağlayacaktır. Seyahat acenteleri, turizm ofisleri, turist rehberleri, turizm polisi, büyükelçilik ve konsolosluklar, vize ve pasaport işlemleri ile ilgili bilgi verilecektir. 2) Yol, Kaza ve Hava Durumu Bilgileri Sigortalının talebi üzerine Türkiye’de yol ve kaza durumu, otomotiv yetkili servis ve bayileri hakkında bilgi sağlayacaktır. 3) Sağlık Kuruluşları ile İlgili Bilgiler Sigortalının talebi üzerine hastane, doktor, hemşire, nöbetçi eczane ve ambulans şirketleri ile ilgili adres ve telefon numaraları verilecek, cenaze nakli ve defin organizasyonu da dâhil olmak üzere mümkün olabilen durumlarda ilgili organizasyonlar yapılacaktır. 4) Ulaşım Araçları ile İlgili Bilgiler Sigortalının talebi üzerine havayolu şirketleri, denizcilik işletmeleri, karayolu şirketleri, yat işletmeleri, demiryolları seferleri, rent a car şirketleri (profesyonel sürücü hizmeti) ile ilgili adres ve telefon bilgileri verilecek, bu hizmetlerle ilgili mümkün olabilen durumlarda rezervasyon yapılacaktır. 5) Döviz Kurları Bilgileri Sigortalının talebi üzerine son 5 yıla ait döviz kurları bilgileri verilecektir. 6) Restoranlar ve Eğlence Merkezleri Hakkında Bilgi Sigortalının talebi üzerine çeşitli restoran ve eğlence merkezleri hakkında adres ve telefon ile birlikte detaylı bilgi verilecek ve mümkün olabilen durumlarda rezervasyon yapılacaktır. 7) Konaklama ile İlgili Bilgi Sigortalının talebi üzerine farklı türdeki konaklama imkânları ile ilgili bilgi verilecek ve mümkün olabilen durumlarda rezervasyon yapılacaktır. 8) Kültürel Aktiviteler Hakkında Bilgi Sigortalının talebi üzerine opera, bale, konser, fuar, festival, tiyatro ve sinema ile ilgili bilgiler verilecek ve mümkün olabilen durumlarda rezervasyon yapılacaktır. 9) Hayvan Bakımı ile İlgili Bilgiler Sigortalının talebi üzerine veteriner, hayvan hastaneleri ve hayvan bakımı ile ilgili bilgiler verilecek ve münkün olabilen durumlarda bu hizmetler ile ilgili organizasyon yapılacaktır. 10) Özel Günler için Organizasyon Doğum günü, yıldönümleri, karne alma, seminer gibi durumlarda ilgili firmalar ile ilgili bilgi verilecek ve mümkün olabilen durumlarda organizasyon yapılacaktır. 11) Yaşlılar ve Çocuklar için Bakım Hizmetleri Sigortalının talebi üzerine yaşlılar ve çocukların bakımı ile ilgili hizmet veren firmalar hakkında bilgi verilecek ve mümkün olabilen durumlarda organizasyon yapılacaktır. 12) Tercüme Hizmetleri Tercüme büroları ve tercümanlık hizmetleri ile ilgili bilgi verilecek ve mümkün olabilen durumlarda organizasyon yapılacaktır. 13) Çiçek Gönderme Hizmetleri Türkiye ve yurt dışı için çiçek gönderme hizmetlerinin organizasyonu yapılacaktır. 14) Diğer Bilgi Hizmetleri Jandarma, belediye, bakanlıklar, müsteşarlıklar, valilikler, adliyeler, devlet ve SSK hastaneleri, askerlik şubeleri, bankalar, basın kuruluşları, dernekler, savcılıklar, emniyet müdürlükleri, gazeteler, haber ajansları, meslek odaları, iş ve işçi bulma müdürlükleri… vb. telefon ve adresleri 09.10.2015 10 G - KONUT Sigortalı konut terimi; Türkiye Cumhuriyeti sınırları içinde yer alan, sigorta şirketi tarafından teminat altına alınmış ve poliçe üzerinde adresi görülen, ticari olarak kullanılmayan, kiralama yolu ile veya mülkiyeti kendisinde olmak üzere daimi olarak ikamet ettiği / ettirdiği daire, müstakil villa ve evler (Birden fazla kattan oluşan binalarda her bir ayrı ikamet için ayrı bir poliçe kapsamında teminat verilecektir.) ‘konut’ olarak anılacaktır. H - OLAY Tesisat işleri için olay, poliçe şartları dâhilinde tanımlanan ‘tesisat’ üzerinde meydana gelen patlama veya sızıntı sonucu oluşan hasar anlamına gelmektedir. Elektrik işleri için olay, poliçe şartları dâhilinde tanımlanan ‘tesisat’ üzerinde meydana gelen bir hasar anlamına gelmektedir. Cam işleri için olay, poliçe şartları dâhilinde tanımlanan bir seferde kırılan veya çatlayan camların takılması anlamına gelmektedir. Çilingir işleri için olay, poliçe şartları dâhilinde tanımlanan her bir kilidin açılması anlamına gelmektedir. I - YÖNTEM Bütün acil ve bağlantı hizmetleri yılın 365 günü, 24 saat olarak telefonla şirketten istenmesi gerekir. Şirket acil hizmetler için derhal ve bağlantı hizmetleri için mesai saatleri içinde çözüm sağlayacaktır. Eğitilmiş operatör sigortalıya talebinin ayrıntılarının yanında tam isim ve adres, poliçe numarası ve telefon numarası gibi bazı ayrıntıları soracaktır. Sigortalının şirkete istediği hizmet ve bunun takibini bilgisayara kaydetme yetkisini verdiği telefon konuşmaları, talebin tebliği (ihbarı) olarak kabul edilecektir. J - RAPORLAMA Şirket verilen hizmetlerle ilgili olarak raporlama ile hizmet alan cep telefonu dâhil sigortalı bilgileri (sigortalı ve hizmet talep eden farklı kişiler ise ne sıfatla hareket ettiği bilgisi, görevi ), verilen hizmet içeriği… vb. gibi sisteminde tutmuş olduğu bilgileri sigortacı ile aylık olarak paylaşacaktır. K - GEÇERLİLİK Bu hizmet sözleşmesi 01.04.2013 ve sonrası başlangıçlı Groupama Sigorta tarafından düzenlenmiş ve police üzerinde bu hizmeti satın aldığı belirtilen Konut Sigorta Poliçeleri için geçerli olacaktır.

1. Mobilya Mini Hasar Onarımı (FMR): Ahşap masif, sunta veya MDF üstüne ağaç veya folyo laminat kaplama malzemelerden yapılmış her türlü cila ile sonlanmış masa, büfe, komidin, dolap, kapı vb. gibi eşyalar üzerindeki vuruk, kopuk, yanık, delik, çizik ve çatlak gibi küçük ölçekli hasarlar; ‘Mobil Mobilya Mini Hasar Onarımı’ hizmeti kapsamında know-how içeren özel teknikler ile yerinde onarılarak, orijinal rengine ve cilasına azami şekilde uyumlu hale getirilir. ‘Mobil Mobilya Mini Hasar Onarımı’ hizmeti kapsamına giren hasar ölçüleri: • 3 cm çap büyüklüğe ve azami 1 cm derinliğe kadar vuruk, kopuk, yanık ve delikler • 10 cm uzunluğa kadar çizikler 2. Sert Zemin Onarımı (HSR): Zemin döşemelerinden masif, lamine, folyo laminat kaplı parke ahşap zemin döşeme malzemeleri ile mermer, granit, traverten ve çini malzemeler üzerindeki vuruk, kırık, yanık, çizik, çatlak ve delikler; ‘Sert Zemin Onarımı’ hizmeti kapsamında yerinde onarılarak, kendi orijinal desenine ve rengine azami şekilde uyumlu hale getirilir. ‘Mobil Sert Zemin Onarımı’ hizmeti kapsamına giren hasar ölçüleri: a) Ahşap ve laminat parkeler üzerindeki: • 3 cm çap büyüklüğe ve azami 1 cm derinliğe kadar vuruk, kırık, yanık ve delikler • 10 cm uzunluğa kadar çizikler b) Mermer, granit, traverten ve çini malzemeler üzerindeki: • 3 cm çap büyüklüğe ve 1 cm derinliğe kadar göçük, kopuk ve delikler 3. Döşeme ve Halı Onarımı (CUR): Deri ve vinil malzemelerle kaplı kanepe, koltuk, sandalye vb. diğer eşyalar üzerinde dış darbeler sonucu oluşan yırtık, çizik ve çatlaklar ile halı ve kilimler üzerindeki sigara yanıkları; ‘Döşeme ve Halı Onarımı’ hizmeti kapsamında know-how içeren özel teknikler ve malzemelerle yerinde onarılarak, orijinal rengine azami ölçüde uyumlu hale getirilir. ‘Mobil Döşeme ve Halı Onarımı’ hizmeti kapsamına giren hasar ölçüleri: a) Deri ve vinil döşeme malzemeleri üzerindeki: • 3 cm çap büyüklüğe kadar yırtık, çatlak ve çizikler b) Halı ve kilimler üzerindeki • 1 cm çap büyüklüğe kadar sigara yanıkları 4. Leke Çıkarma (SR): ‘Leke Çıkarma’ hizmeti ile her türlü leke nüfus ettikleri zemin üzerinden etkin bir şekilde çıkartılırlar. ‘Leke Çıkarma’ sisteminde akrilik, polyamid ve yün halılar ile polyester, yün, pamuklu, kadife, ipek, polyester-koton, goblen, basma kumaşlar üzerindeki 62 (altmış iki) farklı leke cinsi (kahve, ruj, ketçap, çikolata, ayakkabı boyası, gres yağı, tükenmez kalem, kırmızı şarap, oje, ayran, kola, yağlı boya, dondurma, kan lekesi dâhil) yaklaşık %95 başarı ile çıkartılabilmektedir. Malzeme içine tamamen nüfus etmiş, uzun süreden beri var olan ve daha önce kimyasal müdahalede bulunulmuş bazı cins lekelerin, bazı tür kumaş ve halı cinslerinden tamamen çıkartılması mümkün olamayabilmektedir. GROUPAMA KONUT MOBİL MİNİ ONARIM HİZMETİ 09.10.2015 1 Bir koltuk üzerinde uygulanan leke çıkarma işlemi, kirli bir koltuk yüzeyinin temizlenmesini ve / veya iç süngerinin çıkartılmasını gerektirebilir. Böyle bir durumda leke çıkarma amacıyla yapılan temizleme ve çıkarma / takma işlemi bedelsiz olarak yapılır. Ancak, üzerinde leke çıkarma işlemi yapılan koltuk dışındaki diğer kirli koltukların temizlenmesi hizmet kapsamı dışındadır. ‘Leke Çıkarma’ hizmeti kapsamına giren hasar ölçüleri: Döşeme kumaşları ve halılar üzerindeki, 3 cm çap büyüklüğe kadar lekeler HİZMET SUNULAN İLLER İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya ve Bursa illerindeki sigortalı konutlarımız da faydalanabilecektir. YILLIK ADETSEL HİZMET LİMİTLERİ Yıl içinde sigortalının istifade edebileceği hizmet adedi yukarıda gösterilmiştir. Grup bazında tesbit edilen yıllık hizmet adedi, grup içindeki hizmetlerin her hangi biri veya birkaçı için toplam limiti aşmadıkça serbestçe kullanılabilir. Groupama Konut Mini Onarım Hizmetleri şeklinde yukarıda tanımı yapılan hizmetler DİFA RESTORASYON SANAYİ VE TİCARET A.Ş. (SERVICEMASTER) ve GROUPAMA SİGORTA A.Ş. arasında yukarıdaki şartlara göre tanımlanan Temmuz 2013-2014 KONUT MİNİ ONARIM sözleşmesi kapsamında sağlanacaktır.

SÜPER KONUT SİGORTASI TEMİNATLARI Yangın Yıldırım İnfilak (Doğalgaz dâhil) Dâhili su Fırtına Duman Kar ağırlığı Enkaz kaldırma masrafları Kara taşıtları çarpması Hava taşıtları çarpması Grev, lokavt, kargaşalık, halk hareketleri ve kötü niyetli hareketler, terör Eşya hırsızlık** Bina sabit kıymetler hırsızlık* Yangın ve infilak mali sorumluluk İzolasyon hasarları* Dolu* Yakıt sızması Geçisi Adres** Üçüncü şahıs mali mesuliyet Ferdi kaza Kişisel eşyalar** İkametgah değişikliği masrafları Yeni değer klozu Eksik sigorta uygulaması Enflasyona karşı koruma Deprem ve yanardağ püskürmesi Sel - Su baskını Yer kayması Deniz Taşıtları Çarpması Garajda bulunan eşyalar Elektronik cihaz** Makina kırılması* Cam kırılması Kira kaybı Gıda bozulması Hukuksal koruma





Groupama Sigorta Acentası Konya Sigorta Aracılık Hizmetleri Limited Şirketi




Konyada sigorta konya sigorta en uygun sigorta konya sigorta en ucuz sigorta dask konut ev işyeri kobi sağlık tamamlayıcı sağlık mühendislik nakliyat yangın makina kırılması elektronik cihaz sigortası tarım sigortası trafik kasko sigortalarında en cazip en uygun en ucuz en kapsamlı sigortalar konya sigortada 

Çözüm Ortaklarımız

Sektörde 25. Yılımızı Sizlerle Birlikte Kutlamaktan Gurur Duyuyoruz

HIZLI TEKLİF AL
X

ANINDA TEKLİF AL

Size özel teklif hazırlayabilmemiz için hizmetinizi berlirleyip formu eksiksiz doldurunuz...

  • ?