Ferdi Kaza Sigortası Groupama Sigorta
Groupama Sigorta yılların deneyim ve tecrübesiyle kişilerin olası bir kaza sonucunda sakatlanma ya da vefat etmeleri halinde hem sevdiklerini hem de sigortalı kişiyi güvence altına alan Ferdi Kaza Sigortası hizmetlerini sizlere sunuyor. Bu gibi olası riskli durumlar karşısında Groupama Ferdi Kaza Sigortası ürünleri, poliçe teminat limiti kapsamına dahil olan mastafların sigorta şirketi tarafından karşılanmasını; böylece size ya da sevdiklerinize finansal güvence sağlamasını amaç edinir.
Groupama Avantajları
Ferdi Kaza Asistans Hizmetleri
Tıbbi yardımdan seyahat danışmanlığına kadar pek çok konuda sigortanız yanınızda!
Diş Sağlığı Paketi
Diş muayeneniz Ferdi Kaza Plus sigortanızla güvencemiz altında!
Göz Sağlığı Paketi
Göz muayeneniz Ferdi Kaza Plus sigortanızla güvencemiz altında!
Acil Şifalar Teminatı
Hastanede yatarken ekstra harcamalarınız sigortanızla güvencemiz altında!
Ferdi Kaza Sigortası Nedir?
Ferdi Kaza Sigortası, kişilerin karşılaşabileceği olası durumlar sonucunda sakatlanma ya da vefat gibi hallerde oluşabilecek riskleri teminat altına alan bir sigorta türüdür. Bu gibi olası riskli durumlar karşısında poliçe teminat limiti kapsamına dahil olan tüm masraflar sigorta şirketi tarafından karşılanmaktadır. Ferdi Kaza Sigortası ile hem kendinizi hem de sevdiklerinizi koruyabilirsiniz.
Neden Ferdi Kaza Sigortası Yaptırılmalı?
Ferdi Kaza Sigortası yaptırılması zorunlu tutulan bir sigorta türü olmamasına karşın, kendini ve sevdiklerini güvence altına almak isteyen her kişinin kesinlikle yaptırması gereken bir sigorta biçimidir. Ferdi Kaza Sigortası, poliçe süreci dahilinde gerçekleşen tüm olası kazalara karşı sizi ve sevdiklerinizi güvence altına alarak bu gibi durumlarda sizlere finansal destek sağlar.
Ferdi Kaza Sigortası Neleri Kapsar?
Ferdi Kaza Sigortası, kişilerin olası olaylar sonucunda sakatlanma ya da vefat durumlarına karşı oluşan riskleri teminat altına alır. Kaza sonucu vefat, sürekli sakatlanma ve ferdi kaza yardımı Ferdi Kaza Sigortası’nın ana teminatlarını oluşturur. Ayrıca kaza sonucu oluşacak tedavi masrafları, gündelik tazminat, hukuksal koruma gibi ek teminatları da poliçe kapsamına dahil edilebilirsiniz.
FERDİ KAZA PLUS AVANTAJLARI
7/24 Yol Yardım Hizmetleri
Kaza ya da arıza fark etmez. Sigortanızla beraber 7/24 Yol Yardım Hizmetleri ücretsiz!
Kaza, arıza ya da benzin bitmesi durumlarında sigortalı üzerine kayıtlı hususi kullanımlı aracınız, en yakın servis ya da benzin istasyonuna limitler dahilinde ücretsiz olarak çekilir. Ayrıca anahtar kaybı durumunda çilingir yönlendirme, lastik patlaması durumunda ise lastik değişimi hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.
Ev Yardım Paketi
Evinizde yaşanabilecek acil sorunlarda sigortanız yanınızda!
Ev yardım paketiyle evinizde meydana gelebilecek; anahtar kaybı, elektrik/su tesisatında oluşabilecek problemler, cam kırılması gibi durumlarda pek çok hasar teminatımız altında!
Ferdi Kaza Asistans Hizmetleri
Tıbbi yardımdan seyahat danışmanlığına kadar pek çok konuda sigortanız yanınızda!
Ferdi Kaza Asistans hizmetleriyle ambulans, refakatçi nakli, tıbbi danışmanın yanı sıra seyahat rezervasyonları gibi pek çok hizmetten faydalanabilirsiniz.
Diş Sağlığı Paketi
Diş muayeneniz Ferdi Kaza Plus sigortanızla güvencemiz altında!
Diş sağlığı paketiyle yılda bir defa Diş Hekimi Muayenesi ve Periapikal Röntgen Filmi hizmetlerinden ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.
Göz muayeneniz Ferdi Kaza Plus sigortanızla güvencemiz altında!
Göz sağlığı paketiyle, anlaşmalı kurumlarda göz muayenesi hizmetinden indirimli olarak faydalanabilirsiniz. Ayrıca Göz Sağlığına ilişkin muayene dışındaki tüm tetkik, tedavi ve ameliyatlarda %40’a varan indirim uygulanmaktadır.
Ana Teminatlar
-
Kaza Sonucu Vefat
Sigortalının kaza sonucu vefat etmesi durumunda, sevdiklerine yapılacak ödeme teminatımız altında.
-
Sürekli Sakatlık
Kaza sonucu sürekli sakatlık durumunda, sigortalıya yapılacak ödeme teminatımız altında.
-
Kaza Tedavi Masrafları
Kaza sebebiyle oluşan hastane masrafları, sigorta kapsamında belirtlilen limitler dâhilinde teminatımız altında.
-
Bireysel Sorumluluk
3. şahıslara ihmal, tedbirsizlik gibi durumlarda verilecek maddi zararlar güvencemiz altında.
A- TIBBİ HİZMETLER 1. Tıbbi Bilgi ve Danışmanlık Acil olan veya olmayan her türlü sağlık problemi ile ilgili olarak Sigortalıya karşılaştığı sağlık problemi konusunda bilgi verilir. Doktor, uzman doktor, diş hekimi, hastane, teşhis merkezleri, eczane isimleri, adresleri ve telefon numaraları bildirilir. Karşılaşılan sağlık problemi konusunda alınması gereken önlemler ile ilgili tavsiyede bulunulur ancak tanı konmaz, ilaç önerilmez. 2. Tıbbi Nakil a. Hastaneye Nakil GROUPAMA ASISTANS, Sigortalının hayatını tehdit eden Bedeni Yaralanma ve Ciddi Hastalık gibi acil durumlarda Sigortalının, en yakın donanımlı hastaneye veya sağlık kurumuna kara veya hava ambulansı ile naklini sağlayacaktır. b. Bir Hastaneden Diğerine Nakil Gerektiğinde, Sigortalının GROUPAMA ASISTANS’ ın belirleyeceği bir araçla (kara/hava ambulansı, tarifeli uçuş) Bedensel Zarar ya da Hastalığa özel daha uygun ekipmanlı bir hastaneye, gereken gözetim altında doğrudan nakli sağlanır. c. Eve / İkamet Yakıındaki Hastaneye Nakil Tedavinin bitiminde, Sigortalının GROUPAMA ASISTANS’ ın belirleyeceği bir araçla, TÜRKIYE’deki ikametine ya da ikameti yakınındaki uygun hastaneye veya sağlık merkezine, gereken gözetim altında, doğrudan nakli sağlanır. GROUPAMA ASISTANS Medikal Ekibi ve tedavi eden hekim, Lehdarın sağlık durumunun, sıradan bir yolcu gibi nakline müsait olup olmadığını ya da başka ilave düzenlemelerin gerekli olup olmadığını; Bedensel Zarar ya da hastalığa uygun nakil aracını (kara ambulansı, hava ambulansı, tarifeli uçuş, v.b) belirleyeceklerdir. Kara Ambulansı dışındaki tüm tıbbi nakillerin bedeli Lehdara aittir, ancak Hava Ambulansı ve Sedyeli Uçuş için gerekli tüm düzenlemeler GROUPAMA ASISTANS Medikal Ekibi tarafından organize edilir. Hava ambulansı ve Sedyeli Uçuş masrafları Sigortalı tarafından karşılanır. 3. Gerekli İlaçların Sevki Seyahat esnasında, (tıbbi gerekliliği GROUPAMA ASISTANS Medikal Ekibi tarafından onaylanan) eşdeğeri bulunamayan reçete edilmiş ilaçlar temin edilir, masrafı Lehdar tarafından karşılanır. 10 kg’a kadar nakliye ücreti GROUPAMA ASISTANS tarafından ödenir. 4. Hastaneden Taburcu Oluşu Takiben Otelde Konaklama Sigortalının yurdışında hastanede yatışını takiben, tedavi eden doktoru ve GROUPAMA ASISTANS Medikal Ekibi tarafından gerekli görülmesi durumunda, Sigortalının uygun bir otelde konaklaması azami birbirini izleyen 7 gece günlük maksimum 140 TL limit dahilinde ödenir. Bu hizmet ancak yurtdışında taburcu olunan günde, Türkiye’ye geri dönüş için uçak bulunamaz ise, ilk uçak gününe (azami 7 gün) kadar verilir. 5. Refakatçi Nakli Sigortalının, 7 günden fazla hastanede kalması durumunda, bildireceği bir yakıının hastaya refakat edebilmesi için ulaşım gideri GROUPAMA ASISTANS tarafından ödenir. Yurtdışı için gidiş dönüş ekonomi sınıfı uçak bileti; yurtiçi için iller arasında tarifeli sefer var ise ekonomi sınıfı uçak bileti, tarifeli sefer yok ise otobüs bileti karşılanacaktır. 6. Refakatçi Yakıın Konaklama Giderleri GROUPAMA ASISTANS Sigortalının hastanede 7 günden fazla kalmasıın gerektiği durumlarda, bir yakın akrabasıın konaklama masrafları oda/kahvaltı olmak üzere azami 4* Otelde veya refakat edilen hastanede azami birbirini izleyen 7 gece olmak kaydıyla konaklama masrafını öder. Refakatçiye, Hastaneın bulunduğu bölgede 4 yıldızlı Otel yok veya 4 Yıldızlık Otellerde yer müsait değil ise, 3 yıldızlı bir Otel temin edilecektir. Otel GROUPAMA ASISTANS tarafından belirlenir. 2 7. Refakat Edilemeyen Çocukların Dönüşü Sigortalının tıbbi bakımı esnasında seyahat sırasında yaında bulunan, 15 yaş ve altındaki çocukların (varsa mevcut biletini de kullanarak) ülkeye / ikametgaha refakatçi eşliğinde geri dönüşleri, GROUPAMA ASISTANS tarafından ödenir. Yurtdışı için gidiş dönüş ekonomi sınıfı uçak bileti; yurtiçi için iller arasında tarifeli sefer var ise ekonomi sınıfı uçak bileti, tarifeli sefer yok ise otobüs bileti karşılanacaktır. 8. Tedavi Sonrası ikametgaha Geri Dönüşün Sağlanması GROUPAMA ASISTANS, yurtdışındaki tedavisiın bitiminde Sigortalının Türkiye'deki Daimi İkametgahına naklini sağlayacak ve ilgili giderleri karşılayacaktır. GROUPAMA ASISTANS Medikal Ekibi ve tedavi eden hekim, Lehdarın sağlık durumunun, sıradan bir yolcu gibi nakline müsait olup olmadığını ya da başka ilave düzenlemelerin gerekli olup olmadığını; Bedensel Zarar ya da Hastalığa uygun nakil aracını (kara ambulansı, hava ambulansı, tarifeli uçuş, v.b) belirleyeceklerdir. Kara Ambulansı dışındaki tüm tıbbi nakillerin bedeli Lehdara aittir, ancak Hava Ambulansı ve Sedyeli Uçuş için gerekli tüm düzenlemeler GROUPAMA ASISTANS Medikal Ekibi tarafından organize edilir. Hava ambulansı ve Sedyeli Uçuş masrafları Sigortalı tarafından karşılanır. 9. Sigortalının Cenazesiın Tıbbi Şartlara Uygun Nakli Sigortalının yurtdışında veya yurtiçinde vefatı durumunda GROUPAMA ASISTANS, cenazenin ikamet yerine nakliın organizasyonu için tüm gerekli tedbirleri alır ve uluslararası tıbbi şartlara uygun taşıma için gereken tabutun ve kalan eşyaların TÜRKIYE’deki defin yerine naklini üstlenir. Cenaze töreni ve defin masrafları kapsam dışıdır. 10. Sigortalının Vefatı Halinde Aile Fertlerinin Dönüşü Sigortalının yurtdışında veya yurtiçinde vefatı durumunda, ailesinin önceden öngörülmüş imkanlar ile eve dönüşü imkansız ise, var ise mevcut biletlerini kullanarak GROUPAMA ASISTANS bu kişilerin ikametgahlarına dönüşünü düzenler ve masrafları karşılar. Yurtdışı için gidiş dönüş ekonomi sınıfı uçak bileti; yurtiçi için iller arasında tarifeli sefer var ise ekonomi sınıfı uçak bileti, tarifeli sefer yok ise otobüs bileti karşılanacaktır. 11. Ülkeye Öngörülmeyen Dönüş (Yakıın Vefatı Durumunda) Sigortalının, ikametgahındaki akrabasıın vefatı nedeniyle ülkeye acil dönmesi gerekiyor ise, GROUPAMA ASISTANS Sigortalının Türkiye'ye ekonomi sınıfı tarifeli bir uçuşla geri dönebilmesi üzere (var ise mevcut biletini de kullanarak) uçak bileti masrafını öder ve uçuşu organize eder. * Geridönüş sonrasında Sigortalı, vefatı resmi bir evrak ile belgelendirmelidir. 12. Sigortalının Yakıının Sağlık Durumunun izlenmesi Sigortalının Türkiye’deki bir Yakıın Bedeni Zarar veya Hastalığı durumunda, Yakıının sağlık durumu GROUPAMA ASISTANS Medikal Ekibi tarafından takip edilir ve durumundaki değişiklikler Sigortalıya bildirilir. 13. Acil Mesajların İletilmesi GROUPAMA ASISTANS kendi müdahele ettiği vakalarda, istenir ise Sigortalının ikamet ettiği yerdeki arkadaşları, iş çevresi ve akrabalarıyla karşılıklı olarak acil mesaj alışverişinde bulunmasını sağlar. 3 B- SOSYAL HİZMETLER 1. Turistik, Kültürel ve Sosyal Aktivitelerle İlgili Rezervasyon/Bilet Alımı/Ulaştırma Sigortalı adına yukarıda sözü edilen kültürel, sportif ve seyahat amaçlı aktivitelerde mümkün olan durumlarda rezervasyon yapılır. Rezervasyonlar ulaşım giderleri Sigortalıya ait olup hizmet ile ilgili olarak Sigortalı onayı alınmak suretiyle teslimat yapılır. 2. Otel Rezervasyonları Sigortalı tarafından talep edilen tüm rezervasyonlar, Türk Turizm Acentaları tarafından yapılarak, kapı fiyatlarından yaklaşık % 40’a varan değişen oranlarda indirim uygulanır. Bu oran direkt acente oranı olup, Sigortalıya komisyonsuz olarak aktarılacaktır. Türkiye'deki 5-4-3 Yıldızlı Oteller için geçerlidir ve Otellerin belli dönemlerde acentelere uyguladığı promosyonlarda Sigortalıya direkt olarak verilecektir. 3. Kiralık Araç Rezervasyonları Türkiye'de GROUPAMA ASISTANS tarafından Sigortalı adına yapılacak kiralık araç rezervasyonlarında Kiralık Araç acente fiyatlarından yaklaşık % 40’a varan değişen oranlarda indirim uygulanır. Bu oranlar, kiralık araç istenilen bölgelere ve sezona göre değişiklikler gösterir ve direkt GROUPAMA ASISTANS oranı olup, Sigortalıya komisyonsuz olarak aktarılacaktır. 4. Uçak Bileti Alma / Ulaştırma Sigortalı adına ücret / yer / tarih / mevki onayı alınmak kaydıyla yurt içi ve yurt dışı uçak bileti alınır. Sigortalının bildireceği adrese biletin ulaştırılması gideri ile ilgili onayı üzerine teslimat yapılır. Tüm IATA mensubu Hava Yolu Şirketleriın yurt dışı uçak bileti alımlarında yaklaşık % 4 — yurt içinde yaklaşık % 2 indirim oranı mümkün olduğu ölçüde temin edilmeye çalışılır ve ödemeler Kredi Kartı ile Sigortalı tarafından yapılır. 5. İş Organizasyonları Iş gereçleri ve ihtiyaçları (mütercim-tercüman hizmetleri, kongre-seminer-konferans, açılış, toplantı ve benzeri organizasyonlar, ses, ışık projeksiyon gereçleri, faks, mobil telefon, PC kiralama) ücret / yer / tarih / özellik onayı alınmak kaydıyla Sigortalıya liste fiyatı üzerinden yaklaşık % 5 indirim oranı ile sağlanır. Bilet ücretleri, bilet ulaştırma giderleri, posta hizmetleri, hizmet / araç / gereç kiralama, sigorta veya iptal bedeli gibi meblağlar önceden onayı alınmak kaydıyla Sigortalının hesabından tahsil edilir. C- SEYAHAT YARDIM HİZMETLERİ 1. Pre-Travel Service Sigortalıya vize, pasaportlar, girişteki aşı istekleri, gümrükler ve kuralları, döviz kurları ve vergiler, hava durumu, Bankalar, Elçilikler ve Konsolosluklar hakkında ön bilgi verilir. 2. Seyahat Dökümanlarıın Kaybı Kaybolan veya çalınan Kredi Kartları, kimlikler veya seyahat dökümanlarıın bulunması veya ikamesi için, yerel otorite ve kurumlarda izlenmesi gereken prosedür hakkında bilgi verilir. 3. Kayıp Bagajın Bulunup Ulaştırılması GROUPAMA ASISTANS, raporların hazırlanmasında Sigortalıya yardım sağlayacak ve kayıp bagajların bulunması için gereken görüşmelerde ona tavsiyelerde bulunacak veya yardımcı olacaktır. Bagajın bulunması halinde, GROUPAMA ASISTANS söz konusu bagajı Daimi İkametgaha veya seyahat için tasarlanan varış yerine gönderecektir. 4. İş Yerine Öngörülmeyen Dönüş Sigortalının iş yerinde yangın, grev, üst düzey yöneticinin vefatı gibi ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere acil bir olay meydana gelmesini takiben, Sigortalının daha önceden öngörülmemiş şekilde acilen iş yerine dönmesi gerektiği takdirde, GROUPAMA ASISTANS gerektiğinde Sigortalının mevcut uçak biletini de kullanarak geri dönüşünü organize edecek ve ödeyecektir. 4 BÖLÜM IV. İSTİSNALAR 1. Lehdarın, GROUPAMA ASISTANS Yardım Merkezi’nin ön izni olmadan doğrudan doğruya kendisiın ödediği masrafları geri alma hakkı olmayacaktır. 2. Aşağıdaki nedenlerden ileri gelen hasarlar kapsam dışıdır: a. Savaş, istila, yabancı düşman harekatı, çatışma (savaş ilan edilmiş olsun olmasın), iç savaş, isyan, ayaklanma, terörist-askeri-inzibati güçler, halk hareketleri. b. Kasten kendini yaralama veya Lehdarın bir suça iştiraki. c. Lehdarın her türlü araba yarışına ya da gösterilerine yarışmacı olarak iştirak ettiği sırada oluşan hasarlar. d. Lehdarın meşru müdafa hariç herhangi bir kavga / dövüşe karışması nedeniyle hasar. e. Profesyonel olarak ya da resmi bir yarışma veya gösteri için eğitici sıfatıyla spor yapılması nedeniyle hasar. f. Herhangi bir nükleer yakıttan ileri gelen ionizasyon radyasyonları ya da radyoaktif bulaşmaın veya herhangi bir patlayıcı nükleer bileşim veya nükleer bileşenin radyoaktif, zehirleyici ve diğer tehlikeli özelliklerinden doğrudan ya da dolaylı olarak ileri gelen veya bunların yol açtığı hasar. g. Alkol zehirlenmesi veya (ehliyetli bir hekimin talimatı ve reçetesi doğrultusunda tedavi amacıyla alınanlar hariç) ilaç / uyuşturucu zehirlenmesiın etkisi altında iken ya da bu etkiden ileri gelen tam veya kısmi iş görememezlik durumu nedeniyle hasar. h. intihar ya da teşebbüsü sonucunda ölüm, yaralanma veya hastalık.
FERDİ KAZA PLUS 7/24 YOL YARDIM PAKETİ Kaza, arıza veya çalınma neticesinde aşağıdaki hizmetler için 2 gün bekleme süresi vardır. Bu hizmetler poliçe düzenlendikten 2 gün sonra verilebilir; • Aracın Çekilmesi, • Aracın Kurtarılması, • Anahtar Kaybı, • Benzin bitmesi, • Lastik değiştirme, • Tıbbi nakil Mekanik ve elektrik arızalarında sadece sigortalı araca yönelik hizmetler verilecektir. Kişisel Yardım hizmetleri mekanik ve elektrik Arızalarında kapsama dahil değildir. Diğer tüm hizmetler ise kaza, arıza veya çalınma sigortalının daimi İkametgah adresinin bulunduğu ilin sınırları dışında meydana geldiği durumlarda uygulanır. Türkiye Cumhuriyeti tarafından karayolu olarak tanımlanan bölgenin dışında hizmet verilememesinden GROUPAMA SİGORTA sorumlu olmayacaktır. Sigortalı veya Lehdar 365 gün 24 saat 0850 250 50 50 hattından "Araç Yardım Hattı"nı arayarak Türkiye genelinde yerel çekici-vinç firmaları, tamirhaneler ve araç markalarıın servis istasyonları hakkında bilgi ve telefon numarası alabilir. İstenir ise kapsam dışı veya limiti aşan durumlarda (karşılıklı fiyat onayı alındıktan sonra) sigortalının anlaşmalı fiyatlarla hizmet alması sağlanır. A- ARAÇ YARDIM HİZMETLERİ 1. Çekme a) Kaza halinde GROUPAMA ASISTANS, sigortalı aracın var ise kazanın gerçekleştiği ildeki en yakın servise çekimini 500 TL (Yılda 2 defa) limit dahilinde sağlayacaktır. Limiti aşan tutar (köprü ve otoyol ücretleri de dahil olmak üzere) önceden bilgilendirmek suretiyle Sigortalıdan tahsil edilecektir. b) Arıza halinde GROUPAMA ASISTANS, sigortalı aracın arızasının gerçekleştiği ildeki en yakın servise çekimini 500 TL (Yılda 1 defa) limit dahilinde sağlayacaktır. Limiti aşan tutar (köprü ve otoyol ücretleri de dahil olmak üzere) önceden bilgilendirmek suretiyle Sigortalıdan tahsil edilecektir. Aracın yükünden dolayı çekilmesine engel bir durum var ise, yükün boşaltılmasından GROUPAMA ASISTANS sorumlu değildir. Bu gibi durumlarda sigortalı ile irtibata geçilerek yükün taşınmasının ve muhafazasının sigortalının sorumluluğunda olduğu hatırlatılarak organizasyon konusunda kendilerine yardımcı olunur. Aracın trafikte seyredemeyecek şekilde kısmi hasara uğraması ve/veya bu hasar sonucu kırık farlar, tehlikeli sarkan keskin parçalar veya araç kullanımı sırasında düşecek parçalar gibi nedenler ile trafik güvenliğinin tehdit etmesi durumunda da sigortalı araç çekilir. Arıza, hasar kapsamında olmadığından mekanik ve elektrik arızalarında yalnız sigortalı araca yönelik hizmetler verilir. Bu hizmet 10 yaşın üzeri sigortalı araçlara yılda sadece bir kez, diğer yaş sigortalı araçlarda azami 4 kez kullandırılır. GROUPAMA ASISTANS aynı vaka için sadece 1 (bir) adet çekici maliyetini üstlenir. Farklı sebeplerden dahi olsa, çekimin yapıldığı ve bir sonraki gün arıza sebebiyle ücretsiz çekici hizmeti sağlanmaz. 2. Vinçle Kurtarma GROUPAMA ASISTANS, kaza durumunda sigortalı araçların yolun dışına çıkarak vinç ile kurtarılması gerektiği durumlarda tüm organizasyonu yaparak 800 TL limit dahilinde sigortalı aracın kurtarılmasını sağlayacaktır. Limiti aşacak kurtarma işlemlerinde tutar önceden bildirilmek suretiyle sigortalıdan tahsil edilecektir. Aracın yükünden dolayı kurtarma işlemine engel bir durum var ise, yükün boşaltılmasından GROUPAMA ASISTANS sorumlu değildir. Bu gibi durumlarda sigortalı ile irtibata geçilerek yükün taşınmasının ve muhafazasının sigortalının sorumluluğunda olduğu hatırlatılarak organizasyon konusunda kendilerine yardımcı olunur. 3. Çilingir (Oto Kapı Kilit) Hizmeti Sigortalı araca ait anahtarların kaybolması veya araç içinde unutulması durumunda, olay yerine yetkili servis gönderilmesi GROUPAMA ASISTANS tarafından organize edilir ve yol yardım aracının 50 km’ye kadar yol servis ücreti ve 1 saate kadar servis işçilik bedeli (yedek parça bedelleri hariç) GROUPAMA ASISTANS tarafından ödenir. GROUPAMA ASISTANS, kilidin yetkili servis tarafından açılamaması durumunda (immobilizer anahtar olması) sigortalı aracın en yakın yetkili servise 400 TL limit dahilinde çekilmesini sağlayacaktır. 4. Benzin Bitmesi GROUPAMA ASISTANS, benzin bitmesi durumunda aracın en yakın benzin istasyonuna 400 TL limit dahilinde çekilmesini sağlayacaktır. 5. Patlayan Lastiğin Değiştirilmesi GROUPAMA ASISTANS, herhangi bir sebeple sigortalı aracın lastiğinin patlaması veya havasının inmesi durumunda lastiğin değişimini sağlayacaktır. Yedek lastik olmaması veya onarım gerektiren durumlarda ise Sigortalı Aracın en yakın servise 400 TL limit dahilinde çekilmesi sağlanacaktır. Lastik bedeli kapsam dışıdır. B- KİŞİSEL YARDIM HİZMETLERİ 1. Tıbbi Nakil ve/veya Geri Dönüş GROUPAMA ASISTANS, kaza sonucunda sigortalı araç içerisinde seyahat eden yaralanmış kişilerin, uygun donanımlı en yakın hastaneye veya en yakın tam teşekküllü bir sağlık kurumuna nakillerini sağlayacaktır. • Gerektiğinde, sigortalı doktor gözetimi altında ve sağlık koşullarına uygun herhangi bir araçla (kara ambulansı, hava ambulansı ve tarifeli uçuş da dahil olmak üzere ancak bunlarla sınırlı olmamak kaydı ile) bedensel zarar ya da hastalığa özel, daha uygun medikal donanıma sahip bir hastaneye nakledilir. • Lehdar medikal durumu olanak veriyorsa, Türkiye’deki ikametine ya da ikameti yakınındaki uygun bir hastaneye veya sağlık merkezine, gereken gözetim altında, havaalanlarına ve havaalanlarından kara ambulansıyla transferler de dahil olmak üzere, tarifeli bir havayolu ile doğrudan nakli sağlanabilir. • Nakil hizmeti için başvuran kişin GROUPAMA ASISTANS bir an önce devreye girebilmesi için kendisi ya da yükümlü olduğu kişi ile ilgili temin etmesi gereken bilgiler şunlardır; - Kaldırıldığı hastanenin adı, adresi ve telefon numarası. - Tedavi eden doktorun ve varsa aile doktorunun adres ve telefon numarası. • GROUPAMA ASISTANS'in medikal ekibi veya temsilcileri sigortalının durumunu tesbit edebilmek için onun yaına serbestçe girebileceklerdir. Şayet bu yükümlülük yerine getirilmezse ve haklı bir itiraz olması hariç, sigortalı tıbbi yardıma hak kazanmayacaktır. • Herhalükarda GROUPAMA ASISTANS tedaviyi üstlenen doktor ile mutabık kalarak nakil tarih ve aracını tayin edecektir. • Hastanede yatmayı gerektiren bedeni zarar/yaralanma durumunda sigortalı veya onun adına hareket eden kişi olayın vuku tarihinden itibaren 48 saat içinde GROUPAMA ASISTANS'i haberdar edecektir. Bu haberin verilmemesi halinde, GROUPAMA ASISTANS ortaya çıkacak masrafları sigortalıya ödememe hakkına sahip olacaktır. C- SOSYAL YARDIM HİZMETLERİ 1. Sosyal Aktivite Bilgilendirme Hattı GROUPAMA ASISTANS sigortalıya Türkiye çapında tiyatro, sinema, opera, bale, konser gibi sosyal ve kültürel faaliyetlerle ilgili yerlerin ve ayrıca eğlence lokalleri, restoranlar, oteller ve buna benzer yerlerin adres ve telefon numaralarını 24 saat 365 gün boyunca sağlar. 2. Turistik, Kültürel ve Sosyal Aktivitelerle İlgili Rezervasyon / Bilet Alımı / Ulaştırma GROUPAMA ASISTANS, sigortalı adına kültürel, sportif ve seyahat amaçlı aktiviteler için mümkün olan durumlarda rezervasyon hizmeti verir. Rezervasyonlara ilişkin bilet, davetiye vb. belgelerin ücretleri, kargo ya da ulaşım bedelleri sigortalıya ait olup, bu hizmetler ile ilgili olarak sigortalı onayı ve ödemesi alınmak suretiyle işlem yapılır. 3. Otel rezervasyonları GROUPAMA ASISTANS, sigortalı tarafından talep edilen otel rezervasyonlarını, anlaşmalı Türk Turizm Acentaları vasıtasıyla yaptırarak, sigortalının acenta indiriminden faydalanmasını sağlar. İndirimler Türkiye'deki 5-4-3 yıldızlı oteller için geçerlidir ve otellerin belirli dönemlerde acentelere uyguladığı promosyonlar da sigortalıya direkt olarak uygulanır. 4. Kiralık Araç Rezervasyonları Türkiye'de GROUPAMA ASISTANS tarafından sigortalı adına yapılacak kiralık araç rezervasyonlarında kiralık araç acentelerinin uygulamış oldukları indirimler sigortalıya aynen yansıtılır. 5. Uçak Bileti Alma / Ulaştırma GROUPAMA ASISTANS, sigortalı adına ücret / yer / tarih / mevki onayı alınmak kaydıyla yurtiçi veya yurt dışı uçak bileti alımı ile sigortalının bildireceği adrese biletin ulaştırılması ile ilgili organizasyonu yapar. Bu hizmetler ile ilgili olarak sigortalı onayı ve ödemesi alınmak suretiyle işlem yapılır. 6. İş Organizasyonları GROUPAMA ASISTANS, sigortalı tarafından talep edilen işle ilgili organizasyonları (mütercim-tercüman hizmetleri, kongre-seminer-konferans, açılış, toplantı ve benzeri organizasyonlar, ses, ışık projeksiyon gereçleri, faks, mobil telefon, PC kiralama) ücret / yer / tarih / özellik onayı almak kaydıyla indirimli olarak sağlar. Bilet ücretleri, bilet ulaştırma giderleri, posta hizmetleri, hizmet / araç / gereç kiralama, sigorta veya iptal bedeli gibi meblağlar önceden onay alınmak kaydıyla sigortalının hesabından tahsil edilir. 7. Pre-Travel Service Seyahat öncesinde GROUPAMA ASISTANS arandığında sigortalıya yukarıda açıklanan tüm hizmetler ve indirim oranları hakkında bilgi verilir. Sigortalıya tüm bu hizmetlerden yararlanması için ne yapması gerektiği detaylı olarak açıklanır. Sigortalıya vize, pasaportlar, girişteki aşı istekleri, gümrükler ve kuralları, döviz kurları ve vergiler, hava durumu, bankalar, elçilikler ve konsolosluklar hakkında ön bilgi verilir. D- SİGORTALININ DAİMİ İKAMETGAHINDA TIBBİ YARDIM 1. Sigortalının Daimi İkametgahına Doktor veya Ambulans Gönderme Sigortalının kaza sonucunda evinde yaralanması veya ani rahatsızlığı durumunda GROUPAMA ASISTANS, sigortalının daimi İkametgahına yılda maksimum 3 sefer ile sınırlı olmak kaydıyla doktor veya ambulans gönderecektir. Acil olmayan veya GROUPAMA ASISTANS medikal ekibi tarafından onaylanmayan talepler sonucu ortaya çıkan masraflar sigortalı tarafından karşılanacaktır. Hizmet kapsamına giren kaza sonucu verilecek hizmetlerde GROUPAMA ASISTANS, tarafından karşılanacak olan ambulans limiti 200 TL ve maksiumum 3 kez ile sınırlı olup bu tutarı aşan kısım sigortalı tarafından ödenecektir. BÖLÜM IV. ÖZEL KOŞULLAR 1. Kaza, GROUPAMA ASISTANS çekicilerinin yasal olarak girişine izin verilmeyen mahalde gerçekleşmiş (örneğin İstanbul Boğaziçi veya Fatih Sultan Mehmet Köprüleri gibi) ve bu kaza sonucu yerel otoriteın belirleyeceği çekiciler sigortalı aracı çekmiş olur ise, sigortalının ödeyeceği çekme ve kurtarma giderleri faturalanmak sartıyla sigortacı tarafından GROUPAMA ASISTANS’ye iletilecektir. 2. Yukarıda açıklanan hizmetler Sigortalı, Sigortalı Araç Sürücüsü ve Sigortalı Araçtaki yolcuları kapsamaktadır. Aksi belirtilmedikçe, bu hizmetler GROUPAMA ASISTANS tarafından organize edilecek ve ilgili hizmet bölümlerinde belirtilen limitler dahilinde ödenecektir. 3. GROUPAMA ASISTANS’ nin sorumluluğu, sigortalının veya lehdarın poliçe şartlarına uygun hareket etmesi şartına bağlıdır. GROUPAMA ASISTANS olağandışı iklim koşulları, hizmetin ulaştırılacağı yerin sosyal, ekonomik ve güvenlik şartları gibi hizmetin sağlanmasını güçleştiren şartlarda, hizmetin sağlanması için elindeki imkanlar ölçüsünde azami çabayı gösterecektir. 4. Araç ve Kişisel Yardım Hizmetleri, sigortalı araçta meydana gelebilecek arıza, kaza, yangın ve hırsızlık ile yolcular için seyahat esnasında oluşabilecek hastalık, yaralanma veya ölüm riskleri için geçerlidir. 5. Poliçe kapsamında sunulan asistans hizmetlerine ilişkin talepler için sigortalı en kısa zamanda GROUPAMA ASISTANS’nin İstanbul merkezini 24 saat boyunca, kendisine verilmiş olan 0850 250 50 50 numaralı telefondan herhangi bir şahsi girişimde bulunmadan önce aramalı ve: • Yardım için gerekli olabilecek bilgileri eksiksiz iletmeli, • Yardımın sağlanabilmesi ve zararın asgari oranda tutulabilmesi ile ilgili tedbirleri almalı, • Herhangi bir kişi veya kuruma yardım almak konusunda taahhütte bulunmamalı, sorumluluk almamalıdır. BÖLÜM V. İSTİSNALAR Aşağıda tanımlanan istisnalar, Groupama Sigorta düzenlemiş olduğu ilgili poliçenin kapsamında yer alıyor ise istisna olarak uygulanmaz. 1. Sağlanacak hizmet ile ilgili bedelin hizmet için belirlenmiş azami limiti aşması halinde sigortalı veya lehdarın onayı alınarak hizmet sağlanacak olup aşan kısmı sigortalı veya lehdar tarafından karşılanacaktır. 2. Hizmetin kapsam dışında kaldığı durumlarda sigortalının/lehdarın talebi ile yapılan organizasyonlarda hizmet bedeli sigortalı/lehdar tarafından karşılanacaktır. 3. GROUPAMA ASISTANS tarafından sağlanan organizasyon amaçlı hizmetler ile sosyal yardım hizmetlerine ilişkin masraflar ve sigortalı adına ödenecek bedeller, sigortalının önceden onayı alınması koşulu ile kendisinden tahsil edilir. Sosyal yardım hizmetleri mesai saatleri dahilinde verilir. Bu hizmetlere ilişkin rezervasyon imkanları ile otel, restaurant, gösteri ve benzeri aktivitelere ilişkin kişisel tatmin unsurları için GROUPAMA ASISTANS garanti veremez. 4. Hukuki kurallara ve prensiplere uygun olmayan hizmet talepleriın red edilme hakkı saklıdır. 5. GROUPAMA ASISTANS aşağıda açıklanan durumlarda hizmet verme yükümlülüğü taşımadığı gibi bunlara bağlı oluşacak masraflardan sorumlu değildir. a) GROUPAMA ASISTANS verdiği hizmetler ölçüsünde sorumludur; hizmetlerin verilişinden önce veya sonra sigortalı araçta meydana gelmiş hasarlardan GROUPAMA ASISTANS sorumlu tutulamaz. Hizmetin verilişi esnasında hizmet sağlayıcı tarafından sigortalı araca verilebilecek hasarlara karşı hizmet sağlayıcı firmalar sigortalıdır. b) Sigortalının, GROUPAMA ASISTANS’ye müracaat etmeden alacağı hizmetlere ilişkin masrafları kapsam dışıdır. Sigortalının doğrudan doğruya kendisiın ödediği masrafları geri talep etme hakkı yoktur (GROUPAMA ASISTANS çağrı merkezinde meydana gelen santral arızalarından dolayı GROUPAMA ASISTANS çağrı merkezine ulaşılamama durumları ve "Bölüm IV-ÖZEL KOŞULLAR” bahsinde geçen 1. Maddedeki durumlar hariç). c) Hasarlı/Arızalı Araç içerisinde unutulan ya da bırakılan özel/değerli eşyaların kaybolması veya çalınmasından doğacak mağduriyetin tazmininden GROUPAMA ASISTANS sorumlu tutulamaz. Sigortalının sigortalı araç içerinde bıraktığı ya da unuttuğu hertürlü değerli/değersiz eşyaın sorumluluğu kendisindedir. d) Beş (5) yaşın üzerindeki ticari araçlarda Arıza durumuna bağlı verilen araç ve kişisel asistans hizmetleri kapsam dışı olup sadece organizasyon hizmeti verilir. Ancak exgratia olarak poliçe dönemi içinde bir defa ile sınırlı olmak kaydıyla "Çekme” hizmeti altında belirtilmiş olan limit ve şartlar dahilinde çekme hizmeti verilir. e) Aşağıdaki nedenlerden ileri gelen hasarlar sonucu yapılacak hizmet talepleri kapsam dışıdır: • Sigortalının veya lehdarın daha önceden varolan bir rahatsızlığı, hamilelik hali ve doğum yapma ihtimali, akıl hastalığı gibi durumlar ile intihar veya intihara teşebbüs, • Araç sürücüsünün araç sınıfına uygun ehliyete sahip olmaması, • Araç sürücüsünün kaındaki alkol düzeyinin kanunlarca izin verilen düzeyin üzerinde olması • Araç sürücüsünün ilaç veya uyuşturucu madde kullanması, • Savaş, işgal, yabancı düşman hareketleri, iç karışılık, isyan, ayaklanma, ihtilal, terörist saldırılar ile askeri-inzibati güç kullanılması, • Doğal felaketler; deprem, volkanik patlama, sel, fırtına, nükleer ve radyoaktif tehlikeler ve her türlü çevresel kaza, • Sigortalının veya lehdarın kasten kendini yaralama veya bir suça iştirak veya hileli hareketleri, • Sigortalının her türlü araba yarışına ya da gösterilerine yarışmacı olarak iştiraki, • Sigortalının meşru müdafa hariç herhangi bir kavgaya karışması, • Profesyonel olarak ya da resmi bir yarışma veya gösteri için eğitici sıfatıyla spor yapılması, • Aracın taşıma kapasitesine ve kurallara uygun olarak yüklememesi ve kullanılmaması, • Yakıt bitmesi ve akü bitmesi, • Lastik patlaması, • Ağır Ticari ve Özel Maksatlı araçlarda çilingir (Oto Kapı Kilit) hizmeti, • Kış aylarında gerçekleşen yakıt donmalarında police dönemi içinde sadece bir kez hizmet sağlanacaktır. Sonraki talepler kapsam dışında olacaktır. • Kış şartlarında kaza durumu olmadığı halde zincir takılmadığından veya kar lastiği bulunmadığından yola devam edemeyen veya bulundukları otoparktan çıkamayan araçlar için çekme-kurtarma talepleri. Groupama Sigorta A.Ş. Mersis No: 0144003789300010 MÜŞTERİLER VE MÜŞTERİ ADAYLARI İÇİN VERİLERİN KORUNMASINA İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ a)Veri Sorumlusu ve Temsilcisi 6698 sayılı Kişisel verilerin korunması kanunu ("6698 sayılı Kanun") uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu olarak Groupama Sigorta A.Ş. ("Şirket" veya "Groupama") tarafından aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir. b) Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği Toplanan Araç Bilgileri, Eski Sigorta ve Hasar Verileri, Finansal Bilgiler, İletişim Bilgileri, Kimlik Bilgileri, Mülkiyet Bilgileri, Poliçe ve Hasar Bilgileri, Sağlık Bilgileri, Teklif Bilgileri, Varis Bilgileri kategorilerindeki kişisel verileriniz, Finansal İşlemlerin Takibi, Hasar Ödemesinin, Kontrollerinin İfası, Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Planlanması ve İcrası, Pazar Araştırması ve Analizinin İfası, Poliçe Prim Ödemelerinin ve Diğer Ödemelerin Takibi, Poliçelendirme ve/veya Operasyon Süreçlerinin Planlanması ve İcrası, Şirketimizin ve İş Ortaklarının Hukuki Haklarının Sağlanması ve Korunması, Talep ve Şikayet Yönetimi, Ticari Risklerin Tespiti, Verilerin Doğru ve Güncel Olmasının Sağlanması, Yetkili Kuruluşlara Mevzuattan Kaynaklı Bilgi Verilmesi amaçlarıyla 6698 sayılı Kanun'un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde işlenecektir. Kişisel verilerinizin şirketimiz tarafından işlenmesine ilişkin detaylı bilgilere www.groupama.com.tr internet sitesinde kamuoyu ile paylaşılmış olan Groupama Sigorta A.Ş. kişisel verilerin korunması ve işlenmesi politikasından ulaşabilirsiniz. c) İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği Toplanan kişisel verileriniz, sizlerle olan ilişkilerimiz çerçevesinde yukarıda belirtilen amaçlarla sınırlı olmak üzere, şirketimiz tarafından ve/veya şirketimiz nam ve hesabına sunulan ürün ve/veya hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin yürütülmesi, şirketimiz tarafından yürütülen ticari ve/veya operasyonel faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili iş birimlerimiz tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin yürütülmesi, şirketimizin ticari ve/veya iş stratejilerinin planlanması ve/veya icrası, şirket tarafından ve/veya şirketimiz nam ve hesabına sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve/veya icrası amaçlarıyla 6698 sayılı Kanun'un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde www.groupama.com.tr internet adresinden kamuoyu ile paylaşılmış olan Groupama Sigorta A.Ş. kişisel verilerin korunması ve işlenmesi politikasında açıklandığı şekilde aktarılabilecek, yurtiçinde veya yurtdışında işlenebilecektir. ç) Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi Kişisel verileriniz sizlerle olan ilişkilerimiz çerçevesinde iş ilişkimizi devam ettirme ve ticari faaliyetlerimizi sürdürme hedeflerine yönelik olarak çeşitli hukuki sebeplerle işlenmekte ve fiziki ortamda sözlü ve/veya yazılı olarak, elektronik ortamda e-posta gibi kaynaklardan toplanmakta ve aynı hukuki sebeple de işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir. d) Kişisel Veri Sahibinin 6698 sayılı Kanun'un 11. maddesinde Sayılan Hakları Kişisel veri sahipleri olarak, haklarınıza ilişkin taleplerinizi www.groupama.com.tr internet adresinden kamuoyu ile paylaşılmış olan Groupama Sigorta A.Ş. kişisel verilerin korunması ve işlenmesi politikasında düzenlenen yöntemlerle şirketimize iletmeniz durumunda Groupama talebin niteliğine göre, talebi en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi hâlinde, Groupama tarafından kişisel verileri koruma kurulunca belirlenen tarifedeki ücret alınacaktır. Bu kapsamda kişisel veri sahipleri: • Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme, • Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, • Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, • 6698 sayılı kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, • İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, • Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir. Kişisel veri sahibi ilgili kişiler kanunda belirtilen haklarına ilişkin taleplerini yazılı olarak veya Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresi, Güvenli Elektronik İmza, Mobil İmza ya da önceden Şirketimize bildirmiş olduğunuz ve sistemimizde kayıtlı bulunan elektronik posta adreslerini kullanmak suretiyle Şirketimize iletebileceklerdir. Bunun yanında yine kanunda belirtilen yöntemler dahilinde kimlik tevsiki şartı ile şahsen, noter veya Maslak Mahallesi, Link Plaza, Eski Büyükdere Cd. No:3-5, 34485 Sarıyer/İstanbul adresinde mukim Groupama Sigorta A.Ş. Genel Sekreterlik Bölümüne hitaben taahhütlü posta ile ilgili kişiler başvurabilir. MÜŞTERİLER ve MÜŞTERİ ADAYLARI İÇİN VERİLERİN KORUNMASINA İLİŞKİN RIZA METNİ Poliçelendirme ve/veya operasyon süreçlerinin planlanması ve icrası, şirketimizin ve iş ortaklarının hukuki haklarının sağlanması ve korunması, talep ve şikayet yönetimi amacıyla sağlık verilerimin işlenmesine açık rızamı beyan ederim.
FERDİ KAZA PLUS GÖZ VE DİŞ PAKETİ Hizmet Açıklamaları: Sigortalıların, işbu poliçe kapsamında hediye olarak sunulan Diş ve Göz Sağlığı hizmetlerinden faydalanmak için hafta içi mesai saatleri içerisinde 0850 250 50 50 numaralı Groupama Çağrı Merkezi üzerinden 1-3-5 tuşlaması ile müşteri temsilcisine ulaşarak veya Groupama Sigorta web sitesi üzerinden online olarak talep oluşturmaları gerekmektedir. Göz Sağlığı: Sigortalı, anlaşmalı kurumlarda göz muayenesi hizmetinden indirimli olarak faydalanabilir. Muayene dışındaki Göz Sağlığına ilişkin tüm tetkik, tedavi ve ameliyatlarda %40’a varan indirim avantajına sahiptir. Optik Alışverişi: Sigortalı anlaşmalı optik mağazalarında, güneş gözlüğü, numaralı gözlük ve lens ürün grubunda %50’ye varan indirim imkânından yararlanma hakkına sahiptir. İndirim oranları kurum, ürün, marka ve model bazında değişkenlik göstermektedir. Diş Sağlığı: Sigortalı 1 (bir) kez ücretsiz olarak Diş Hekimi Muayenesi ve Periapikal Röntgen Filmi hizmetinden yararlanabilir. Bu hizmetler dışındaki, diş sağlığına ilişkin tüm hizmetler TDB (Türkiye Diş Hekimleri Birliği) taban fiyat tarifesi üzerinden sunulacaktır. Ücretsiz hizmet hakları poliçe süresince 1 kere ile sınırlı olup, indirim hakları sınırsızdır. Anlaşmalı kurum ve/veya sigortalının tercihi doğrultusunda sunulacak hizmetlerde kullanılacak malzemeler ve tedavi yöntemleri değişkenlik gösterdiği (ithal malzeme kullanımı, ileri görüntüleme teknikleri vb.) takdirde ücretler TDB asgari ücret fiyat tarifesindeki tutarları aşabilir. Bu tip durumlarda sigortalıya hekim tarafından bilgilendirme yapılır ve onayı dâhilinde işleme devam edilir. İSTİSNALAR: Tüm hizmetler poliçe süresi boyunca geçerlidir. Ücretsiz hizmetler sigortalı tarafından poliçe süresi boyunca 1 (bir) kez kullanılabilir. Sigortalının 2. kez hizmetlerden yararlanmak istemesi durumunda, indirimli olarak anlaşmalı kurumlar üzerinden hizmetten yararlanma hakkı mevcuttur. İndirimli hizmetler kapsamında anlaşmalı kurum tarafından sunulan bir indirim olduğu durumlarda indirimler birleştirilemez. Sigortalı; mevcut bir rahatsızlığı olmasa bile belirtilen limitler dâhilinde ücretsiz hizmetlerden faydalanabilir. Sigortalılar poliçe dönemi içerisinde dilediği kadar indirimli hizmetlerden faydalanabilir. Sigortalı ücretsiz hizmetler dışındaki tetkik ve tedavileriın ödemesini direk olarak anlaşmalı kuruma yapar. Ücretsiz ve avantajlı hizmetler sadece Groupama Sigorta’ın anlaşmalı olduğu kurumlarda geçerlidir. Sigortalı anlaşmalı kurumlarda yalnızca anlaşmalı kurum hekimleri tarafından belirlenecek kapsamda tedavi plaını yaptırabilir. Sigortalının farklı bir kurum ve/veya hekim tarafından belirlenen tedavi planı Groupama Sigorta anlaşmalı kurum hekimleri tarafından uygun bulunmadığı takdirde işlem yapılmayacaktır. Sigortalıların anlaşmalı kurumlardan hekim ile karşılıklı onay çerçevesinde yapılan herhangi bir işlem için Groupama Sigorta sorumlu tutulamaz. Sigortalıların verilen randevu tarihi/saatine uymaması nedeniyle hizmet alamaması halinde oluşabilecek memnuniyetsizliklerden Groupama Sigorta sorumlu tutulamaz. Hizmetler sigortalının ikamet ettiği ilde bulunan anlaşmalı kurumlar üzerinden sağlanacaktır. Groupama Sigorta’ın sigortalının seçim yaptığı anlaşmalı kurumun yoğunluğu sebebi ile randevu oluşturulamaması nedeni ile farklı bir anlaşmalı kurum üzerinden randevu oluşturma hakkı saklıdır. Sigortalıların Groupama Sigorta anlaşmalı kurum ağı içerisinde bulunan bir kurumdan hizmet almak istememesi durumunda; sigortalı hizmet alım süresi, yeni kurum anlaşması gerekliliğinden ötürü 20 (yirmi) iş günü içerisinde tamamlanır. Diş ve Göz Sağlığı Hizmetleri kapsamındaki tüm hizmetler 0850 250 50 50 numaralı Groupama Çağrı Merkezi üzerinden 1-3- 2 5 tuşlaması ile ulaşılacak sigortalı hattı ve/veya Groupama Sigorta web sitesi üzerinden erişilecek web sitesi üzerinden randevu oluşturulması durumunda geçerlidir. Groupama Sigorta sigortalı hattı ve/veya web sitesi üzerinden oluşturulmayan randevularda yaşanabilecek olası sorunlardan Groupama Sigorta sorumlu tutulamaz. Sigortalının kendisinin Groupama Sigorta sigortalı hattı onayı olmadan yaptığı ödemeleri Groupama Sigorta’ya rücu etme hakkı yoktur. Diş ve Göz Sağlığı hizmetlerinde iletişim tarafları sigortalı ve anlaşmalı firma olup, hizmet alım sürecinde iletişim tarafları arasında oluşabilecek yanlış anlaşılma ve yorumlama gibi iletişim sorunlarından kaynaklı memnuniyetsizlik ve hasarlardan Groupama Sigorta sorumlu tutulamaz.
FERDİ KAZA PLUS MİNİ KONUT ASİSTANS HİZMETLERİ 1- KONUT YARDIM HİZMETLERİ 1.1. Tesisat 1.1.1 Kapsam: Sigortalıya ait Konut içindeki sıhhi tesisat direkt Konuta ait su vanasından başlayıp musluklara (musluk, pisuvar muslukları, her türlü armatür vb tesisat kapsamı dışındadır) kadar ki kısmı kapsar. Konutun iç sıhhi, sabit su tesisatı, kalorifer tesisatı, kanalizasyon ve pis su tesisatında sızıntı veya kırılma olması durumunda GROUPAMA ASISTANS bu tür tesisatın şartlarının böyle bir tamiratı mümkün kıldığı zaman daha ileri boyutta zarara karşı Konutu korumak için gerekli acil tamiri yerine getirecek bir tesisatçıyı gönderecektir. 1.1.2 İşleyiş: GROUPAMA ASISTANS Poliçenin yürürlükte olduğu bir yıl içinde azami 2 Olay olmak kaydıyla herbir Olay için azami 200 TL limit tutarı kadar çağırma (işçi ulaşım masrafı), malzeme ve işçilik masraflarını karşılayacaktır. Masrafların azami sınırları aşması durumunda doğacak fark Sigortalı tarafından karşılanacaktır. Tesisatçı her durumda tahmini tamir masrafını ilk önce Sigortalıya direkt ve GROUPAMA ASISTANS’ye telefonla bildirecektir. Sigortalı tahmini masrafı kabul eder etmez, gerekli dökümanı imzalayacak toplam masrafın, limite kadar olan kısmını GROUPAMA ASISTANS karşılayacak, limiti aşan kısmını Sigortalı direkt teknik servis elemanına ödeyecektir. 1.1.3 İstisnalar: a) Konut içinde sıhhi tesisat, sabit su tesisatı, kalorifer tesisatı, kanalizasyon ve pis su tesisatı dışında her türlü parçanın tamiri. b) Konutun içerisinde her türlü kaçak, sızıntı ve ıslanmadan dolayı meydana gelen hasarın tamiri, tesisat (tesisat veya diğer donanımların hasarı veya kırılmasından kaynaklanmış olsa bile). c) Su borularına bağlı her türlü eletrikli ev eşyası, klima, ısıtıcılar, su ısıtıcıları, sıhhi malzemenin değişimi veya tamiri. d) Sigortalının veya üçüncü şahısların tarafların mülkiyetlerinde hasara neden olan, Konut’a ait sabit tesisat / donanımdaki hasar. Binaya veya üçüncü taraflara ait tesisat sigortalının bölgesinde olsa bile Konut’a ait olarak kabul edilmeyecektir. e) Kanalizasyon veya pis su tesisatlarının tıkanması. 1.1.4 Aciliyet Terimi: Sigortalının veya üçüncü şahısların tarafların mülkiyetlerinde hasara neden olan, Konuta ait sabit tesisat / donanımdaki hasar kapsam altındadır. Binaya veya üçüncü taraflara ait tesisat Sigortalının bölgesinde olsa bile Konuta ait olarak kabul edilmeyecek ve hizmet kapsamına dahil olmayacaktır. 1.2. Elektrik 1.2.1 Kapsam: Sigortalıya ait Konut içindeki elektrik tesisatı, direkt Konuta ait elektrik sigortasından başlayıp elektrik anahtarına (elektrik anahtarı, priz , vb. hariç) kadar ki kısmı kapsar. Konutta meydana gelen kısa devrenin Konutun dışındaki, ancak Konuta ait sayaç veya kofre sigorta ve tesisatını etkilemesi durumunda hizmet kapsam altına alınır. 2 1.2.2 İşleyiş: GROUPAMA ASISTANS Poliçenin yürürlükte olduğu bir yıl içinde azami 2 olay olmak kaydıyla herbir olay için 200 TL limite kadar acil tamir için gerekli çağırma (işçi ulaşım masrafı), malzeme ve işçilik masraflarını karşılayacaktır. Sigortalıya ait Konutun içerisinde, Konutun içinden kaynaklanan elektrik tesisatının bozulması veya hasar görüp çalışamaz duruma gelmesi halinde, GROUPAMA ASISTANS tesisatı çalışır hale getirmek için gerekli acil tamir önlemini yapacak elektriçiyi gönderecektir. 1.2.3 İstisnalar: a) Elektrik anahtarı, lamba, ampul, floresan, duy ve priz gibi elektrik tesisatından bağımsız tesisatlar. b) Elektrikle çalışan ısıtıcı, ev elektrikli eşyaları veya her türlü cihazdaki hasarın tamiri. c) Konutta veya binada topraklamanın olmamasından veya yetersiz olmasından kaynaklanan arıza ve hasarın tamiri. d) Elektrik tesisatı çok eski ve tamir edilemeyecek durumda ise hizmet kapsamı dışıdır. 1.2.4 Aciliyet Terimi Hasarın merkezi Konutun içinde bulunduğu sürece, Konuta ait elektrik tesisatının herhangi yerindeki elektrik kesintisi. 1.3. Anahtar 1.3.1 Kapsam: GROUPAMA ASISTANS Poliçenin yürürlükte olduğu bir yıl içinde azami 2 Olay olmak kaydıyla herbir Olay için 200 TL limite kadar acil tamir için gerekli çağırma (işçi ulaşım masrafı), malzeme ve işçilik masraflarını karşılayacaktır. GROUPAMA ASISTANS’nin herbir Olay için sorumlulukları bu Poliçenin “1.Kapsam” maddesinde belirtilmiştir. 1.3.2 İşleyiş: Herhangi kazai bir sebep veya hırsızlık sonucu kilitlerdeki hasara, anahtarların çalınması veya kaybedilmesine bağlı olarak Konuta girilememesi durumunda, GROUPAMA ASISTANS bu tür tesisatın şartlarının böyle bir tamiratı mümkün kıldığı zaman, Konutu daha ileri boyutta hasar veya zarara karşı korumak maksadıyla gerekli acil tamir hizmetini yerine getirecek bir anahtarcı gönderecektir. 1.3.3 İstisnalar: Ek anahtar yaptırılması, kilit değiştirilmesi sonucu oluşacak malzeme masrafları kapsam dışıdır. 1.3.4 Aciliyet Terimi: Başka hiçbir giriş yolunun olmaması durumu, acil servis veya anahtarcı müdahalesini gerektiren Sigortalının Konuta girişini engelleyen her türlü risk. 1.4. Cam işleri: 1.4.1 Kapsam: Sigortalının ikamet ettiği Konutun dış yüzey ya da Konut içindeki camlarının herhangi bir sebeple kırılması durumunda GROUPAMA ASISTANS bir camcıyı ikametgah adresine yollama, standart malzeme ve işçilik masraflarını 200 TL limit dahilinde, yıl içinde azami 2 defaya mahsus olmak üzere karşılar. 1.4.2 İşleyiş: Poliçede “Cam Kırılması” teminatının olmaması halinde, vuku bulan cam kırılmasının işçilik ve materyal masraflarının hizmet limitini aşacağının saptanması ve aşan kısım için Sigortalı tarafından onay verilmesi halinde camcı hizmetine devam edecek ve aşan kısım gerekli olan bedel Sigortalı tarafından direkt olarak ilgili iş koluna ödenecektir. Aşan kısım için Sigortalı tarafından onay verilmemesi halinde GROUPAMA ASISTANS, işbu maddede belirtilen limite kadar olan tamiratı yapacak, aşan kısım için bir işlem yapmayacaktır. 3 Poliçede “Cam Kırılması” teminatının bulunması halinde, hasarın tamamı işbu maddede belirtilen limit dahilinde ödenecektir ve limiti aşan kısım Groupama Sigorta’ya fatura edilecektir. 1.4.3 İstisnalar: a) iş Yerinde bulunan beyaz eşya ve kahverengi eşyalara ait camlar veya bağlı aksesuarların parçası olan camlar. b) Antika değer taşıyan ayna, cam ve cam türevi eşyalar, c) Her türlü kristal parça ve eşyalar 1.4.4 Aciliyet Terimi: Hasarın her türlü üçüncü taraf saldırgan hareketleri veya çevre kazalarına karşı konutun korunmasını zaafa düşürdüğü hallerde, camların veya pencere sistemine ait her türlü dikey cam yüzeyin kırılması. 2- PROFESYONEL EV HİZMETLERİ ORGANİZASYONU GROUPAMA ASISTANS tarafından yönlendirilecek ve kontrol edilecek, şirketler ve profesyonellerin oluşturacağı bir hizmet ağı, Sigortalının talepleri sonucu doğacak tamirat işlemlerini, bitirilene ve müşteri memnuniyeti sağlanana kadar yerine getirecektir. Acil hizmetlerin düzenlemesi ile ilgili olmayan her türlü durum için, GROUPAMA ASISTANS Sigortalı’nın isteği üzerine, aşağıda belirtilen konularda hizmet ve tamiri verebilecek profesyonelleri veya hizmet birimlerini mesai saatleri içinde Konuta gönderecek ve bilgi sağlayacaktır. Ev yardım organizasyon hizmetlerinde bağlantı GROUPAMA ASISTANS tarafından sağlanacak, alınacak hizmetlerle ilgili masraflar Sigortalı tarafından ödenecektir. Tavsiye edilen servis biriminden hizmet alıp almamak Sigortalı’nın isteğine bağlıdır. Alınan hizmetlerle ilgili doğabilecek sorunlardan hizmeti doğrudan sağlayan servis birimi sorumlu olacaktır. GROUPAMA ASISTANS, kontrolu dışındaki her türlü makul hallerin veya hizmet birimlerinin kendi kontrolleri dışındaki olağanüstü, öngörülemeyen durumlar veya çevresel kazalar sonucu tamamen meşgul olması veya en yakın yerde hazır bulunamamalarının sonucu olarak, kendi namına yaptırım uygulayamayacağı hiçbir doğrudan hizmeti sağlamayacaktır. 2.1. Su / Sıhhi Tesisat / Kalorifer Tesisat İşleri (Doğalgaz Tesisatı hariç) Su, sıhhi ve kalorifer tesisatının (doğalgaz tesisatı hariç) tamiri için hasar alanının kırımı, atımı ve tamirini kapsar. 2.2. Fayans / Kalebodur Fayans, kalebodur, karo ve çini gibi ıslak zeminlerin kırımı, atımı ve kapatılma işlerini kapsar. 2.3. Elektrik Elektrik, telefon, bilgisayar hatları gibi işleri kapsar. 2.4. Çelik/Ahşap/Alümünyum/PVC kapı-pencere-doğrama tamir İşleri Hasar gören çelik, ahşap, alüminyum ve pvc kapı, pencere, kepenk, korkuluk vb işlerin tamirini ve gerekiyorsa değişim işlerini kapsar. 2.5. Boya Her türlü boya ve izolasyon işlerini kapsar. 2.6. Cam Kırılan her türlü camın değiştirilmesi işlerini kapsar. 2.7. Sıva / Duvar İşleri Sıva, beton, şap ve tuğla-biriket türü duvar tamir işlerini kapsar. 4 2.8. Alçıpan / Kartonpiyer İşleri Alçıpan / kartonpiyer tamiri ve yenilenmesi işlerini kapsar. 2.9. Yer Döşeme Ahşap İşleri (Parke, Halıfleks, Mineflo, Lambiri Ahşap Kaplama vb.) Her türlü parke, halıfleks, mineflo, muşamba gibi yer kaplama malzemelerinde ortaya çıkacak hasarın tamiri ve değişimini kapsar. Halı vb. eşyalar kapsam dışıdır. Yer-Duvar lambiri ahşap kaplama, pencere ve kapı gibi ahşap işlerinin tamiri ve yenilenmesini kapsar. Her türlü dolap, ahşap eşya vb. parçaların tamiri veya yeniden yapılması kapsam dışıdır. 2.10. PVC / Demir / Alüminyum Doğrama İşleri Kapı, pencere, panjur, dükkan kepenkleri gibi kısımların tamiri ve yenilenmesini kapsar. 2.11. Tavan Kaplama / Asma Tavan İşleri (Taşyünü vb.) Tavan veya asma tavan kaplama malzemelerinde ortaya çıkacak tamir ve değiştirme işlerini kapsar. 2.12. Çatı / Dere tamir İşleri Her türlü çatıda ortaya çıkabilecek hasarların tamirini veya direne işini yapan dere ve oluk tamiri ve bakımını kapsar. BÖLÜM IV. İSTİSNALAR Yukarıda bahsedilen özel istisnaların yanında, işbu Ek’e konu hizmet dolaylı veya dolaysız olarak aşağıda belirtilen hususların sonucu meydana gelen bedensel ve maddi zararları kapsamaz: 1. Sigortalı tarafından kasıtlı olarak meydana getirilen hasarlar. 2. Mücbir sebepler (doğal felaketler), dolaylı veya dolaysız savaş, iç savaş, silahlı çatışma, ayaklanma, isyan, kargaşa, grev, toplum veya devlet nizamının güvenliğini etkileyecek her türlü ihtimalden dolayı meydana gelen hasarlar. 3. Deprem, volkanik patlama, sel veya her türlü çevresel kaza. 4. GROUPAMA ASISTANS’nin ön onayı veya kabulu olmaksızın Sigortalı tarafından yapılan harcamalar. 5. Dış etkenlerden dolayı meydana gelebilecek hasar durumu. (Cam kırılması hariç) 6. Hukuki kurallara ve prensiplere uygun olmayan hizmet taleplerinin reddedilme hakkı saklıdır. 7. Mahalli mercilerin izin vermediği müdahaleler. 8. Olağandışı iklim koşullarından dolayı hizmet aksamaları. 9. GROUPAMA ASISTANS, verdiği hizmetler ölçüsünde sorumludur. Hizmetlerin haricinde, Konutta meydana gelen her türlü zarar ya da kayıp ya da masraflardan sorumlu değildir. 10. Sigortalı adına yapılan tüm masraflar ve ödenen bedeller, Sigortalı’nın önceden onayı alınması koşulu ile kendisinden tahsil edilir. 11. Kasıtlı olarak kendini yaralama ve Sigortalı’nın bir suç olayının parçası olması sonucu doğan olaylar. 12. Sigortalının, nefsi müdafaa haricinde, bir kavganın parçası olması sonucu meydana gelen olaylar. 13. Direkt ya da dolaylı olarak iyonizan radyasyondan doğan veya onun neden olduğu ya da katkıda bulunduğu olaylar veya aydınlatma amaçlı kullanılan nükleer yakıt veya radyoaktif toksik patlama ile radyoaktiviteye maruz kalındığı durumlar veya herhangi bir patlayıcı nükleer yapı ya da nükleer unsurdan doğan diğer tehlikeler. 14. Sigortalı’nın bildiği, daha önce tedavi aldığı mevcut olan, tekrarlayan, kronik ya da devam etmekte olan herhangi bir hastalık ya da durum sonucu oluşan olaylar. Nekahat dönemi hastalığın tam bir parçası olarak düşünülür. 15. Tahmini doğum tarihinden üç ay öncesine kadar hamileliğe ya da gönüllü çocuk düşürmeye bağlı olaylar. 16. Akıl hastalığı ya da kişilik kaybı. 17. Tedaviye uyumlu olarak reçete edilmiş ve yeterliliği diplomalı bir tıp doktoru tarafından yönlendirilmiş maddeler dışındaki sarhoş edici içecek ya da maddelerin etkisi altında ya da kısmen veya tamamen etkilerine bağlı olarak özürlülük neticesinde meydan gelen olaylar. 18. İntihar veya benzeri girişim sonucu ölüm, yaralanma ya da hastalık sonucu meydana gelen olaylar.
Kaza Destek
Kaza Destek sigortası, sizi ve ailenizi olası risklere karşı güvence altına alıyor.
KAZA DESTEK AVANTAJLARI
Dört Farklı Alternatif Seçeneği
Teminat tutarına göre değişen alternatif plan seçenekleri!
Farklı tutarlarda yaşam kaybı ve sürekli sakatlık teminatıyla alternatifli plan seçme avantajı Groupama'da!
Acil Şifalar Teminatı
Hastanede yatarken ekstra harcamalarınız sigortanızla güvencemiz altında!
Herhangi bir kaza sonucu hastanede yatarak tedavi görmeniz halinde, ilk 24 saatten sonra günlük 50 TL'ye kadar olan ekstra harcamalarınız 5 gün boyunca teminatımız altında.
Ana Teminatlar
-
Kaza Sonucu Vefat
Sigortalının kaza sonucu vefat etmesi durumunda, sevdiklerine yapılacak ödeme teminatımız altında.
-
Sürekli Sakatlık
Kaza sonucu sürekli sakatlık durumunda, sigortalıya yapılacak ödeme teminatımız altında.
-
Yanık ve Kırık
Kaza neticesinde oluşan yanık ve/veya kırık durumunda belirtilen teminatlar güvencemiz altında.
-
Acil Şifalar
Herhangi bir kaza sonucu hastanede yatarak tedavi görmeniz halinde, ilk 24 saatten sonra günlük 50 TL'ye kadar olan ekstra harcamalarınız 5 gün boyunca teminatımız altında.
Okula Devam
Okula Devam-Ferdi Kaza sigortası, sizin kaza sonucu yaşamınızı kaybetmeniz veya durumunda çocuğunuzun eğitim masraflarını poliçede belirtilen limit ve şartlar dahilinde güvence altına alıyor.
OKULA DEVAM AVANTAJLARI
Altı Farklı Alternatif Plan
Çocuğunuzun yıllık eğitim tutarına göre değişen teminat tutarları Groupama’da!
Çocuğunuzun yıllık eğitim giderlerine göre 6 farklı plandan dilediğinizi seçerek teminat tutarını belirleyebilirsiniz.
TL-USD-EUR Ödeme Seçeneği
Teminat tutarını farklı döviz cinsinde seçebilme imkânı Groupama’da!
Çocuğunuzun okul masraflarının artışını göz önünde bulundurarak TL tutarında %10'a kadar prim artış oranı belirleyebilir ya da poliçenizi dövize (USD,EUR) endeksli yaptırabilirsiniz.
Farklı ödeme seçenekleri
Toplu ödeme ya da taksitlerle ödeme seçeneği Groupama’da!
Sigorta priminizi toplu tek ödeme veya aylık/3 aylık/yıllık taksit seçenekleriyle maksimum 3 yılda tamamlanacak şekilde ödeyebilirsiniz.
Vergi Avantajı
Kurumsal müşterilerimiz için vergi avantajı Groupama’da!
Yürürlükteki vergi kanunlarına göre sigorta primlerinizi belirli bir miktara kadar vergi matrahından düşebilme avantajından yararlanabilirsiniz.
Ana Teminatlar
-
Kaza Sonucu Vefat
Sigortalının kaza sonucu vefat etmesi durumunda, sevdiklerine yapılacak ödeme teminatımız altında.
-
Sürekli Sakatlık
Kaza sonucu sürekli sakatlık durumunda, sigortalıya yapılacak ödeme teminatımız altında.
Groupama Sigorta Acentası Konya Sigorta Aracılık Hizmetleri Limited Şirketi
Konyada sigorta konya sigorta en uygun sigorta konya sigorta en ucuz sigorta dask konut ev işyeri kobi sağlık tamamlayıcı sağlık mühendislik nakliyat yangın makina kırılması elektronik cihaz sigortası tarım sigortası trafik kasko sigortalarında en cazip en uygun en ucuz en kapsamlı sigortalar konya sigortada